Hilde Moseby Berge

Trollåsen Legesenter
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Hilde Moseby Berge er en av 27 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Hilde Moseby Berge

Den beste legen jeg har hatt!

God tid, lyttende, god forståelse, empati, naturlig
og alminnelig oppførsel/samtalepartner, grei osv.

Lege som tar en på alvor

Helt uenig i mye av det negative som skrives her. En lyttende og interessert lege. Henviser videre når det er behov og tar en på alvor. Flink med barna. Følger opp pasienter på en meget god måte. Det er ikke slik at en god lege er en lege som alltid er enig i egenstilte diagnoser - tvert imot.

Bra, lyttende og forklarende

Har vært til Hilde flere ganger og blitt godt ivaretatt. Hun har vært rask til å foreslå videre undersøkelser og behandling.

Grundig og flink

Hun kommuniserte godt, tok seg tid til å lytte, viste forståelse og forklarte både om sykdom og behandling på en god måte. Jeg er veldig fornøyd med jobben hun gjør og har vært hos henne flere ganger.

Profesjonell, dyktig, hyggelig, omsorgsfull!

Jeg fikk sjokk da jeg tilfeldigvis kom over denne siden og så vurderingen til Berge, og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i kommentarene her. Jeg har gått hos Berge i over ett år for flere ulike ting, og alltid blitt tatt godt og profesjonelt i mot, og fått imponerende rask hjelp både der og med henvisninger til sykehus. Mitt inntrykk er at Berge tar sine pasienter på alvor og utviser stor omsorg, noe som ikke kan tas for gitt. Hun har alltid tatt seg god tid, lyttet og forsøkt å finne den beste medisinske behandling, i tillegg til å være blid! Har bare gode erfaringer og kan varmt anbefale Berge til andre. Jeg tør påstå at andre som har kommentert her inne er sure av grunner som Berge sikkert kan forsvare.