Theodor Omar Chammas Ellingsen

Ryen Legekontor

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

2006

Ryen Legekontor Telefonnummer23 03 78 8023 03 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ryenstubben 3 0679 Oslo
Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Profesjonell og grundig

Dr Ellingsen er en profesjonell og grundig lege. Han har også en menneskelig og god måte å kommunisere på.

Flott lege

Jeg har vært vant til å gå til legen for de minste ting grunnet et yrke som ikke gjorde plass til f.eks. øreverk eller forkjølelse. Han tok meg alltid på alvor, selv om det kanskje ikke alltid var prekært. Veldig hyggelig og sympatisk lege, noe som var kjærkomment etter div. leger jeg har måttet bruke i utlandet.
Han var veldig hjelpsom med å henvise meg til spesialist.
Jeg bytter nå lege grunnet flytting, jeg har vært veldig fornøyd med å ha denne fastlegen.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig glad i legen min. Han tar meg på alvor og sender meg videre til spesialist ved behov. Veldig glad jeg har en lege som er snill og god. Vil aldri bytte han bort.

Tidenes beste fastlege...

Har hatt noen fastleger.men ingen har vært som Theodor.Han har hatt en stor betydning for min tilfriskning & motivasjon.hadde aldri tenkt at fastlege kunne være så nyttig får meg.Har hatt han som fast lege over et par år nå.kjempe bra☆☆☆☆☆

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Ellingsen er en fantastisk lege med mye kunnskap som virkelig bryr seg om pasientene sine. Ser etter en ny fastlege bør du gi Dr. Ellingsen en sjanse, jeg er 100% sikker på at du ikke angre.