Theodor Omar Chammas Ellingsen

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Trygg og kunnskapsrik

Veldig glad i legen min. Han tar meg på alvor og sender meg videre til spesialist ved behov. Veldig glad jeg har en lege som er snill og god. Vil aldri bytte han bort.

Tidenes beste fastlege...

Har hatt noen fastleger.men ingen har vært som Theodor.Han har hatt en stor betydning for min tilfriskning & motivasjon.hadde aldri tenkt at fastlege kunne være så nyttig får meg.Har hatt han som fast lege over et par år nå.kjempe bra☆☆☆☆☆

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Ellingsen er en fantastisk lege med mye kunnskap som virkelig bryr seg om pasientene sine. Ser etter en ny fastlege bør du gi Dr. Ellingsen en sjanse, jeg er 100% sikker på at du ikke angre.

Arrogant ikke til å stole på

Har en mann med psykiske problemer. Han blir ikke fulgt opp får bare de pillene han ønsker noe han ikke fikk hos sin forrige lege. Har forsøkt å få han i tale uten hell. Har skrevet flere brev til ham som ikke blir besvart. Tatt kontakt med fylkeslegen og de sa at ellingsen skulle besvare denne noe som ikke har skjedd. Denne legen er arrogant og likegyldig.

Trivelig type

Han er først og fremst veldig trivelig! Jeg synes det er viktig at legen hører på det man har å si, i hvertfall til en viss grad. Det synes jeg at han er flink til. Forøvrig letter det stemningen ganske mye at han har litt humor og godt humør - det siste man trenger når man sitter med plagene sine må vel være en lege som ser ut som om han/hun aldri har trekt på smilebåndene. Han virket oppriktig fornøyd med å få lov til å fjerne en føflekk på meg, noe jeg syntes var ganske festlig. Dyktig, grundig og trygg lege.