Theodor Omar Chammas Ellingsen

Tlf: 23 03 78 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Flott lege

Jeg har vært vant til å gå til legen for de minste ting grunnet et yrke som ikke gjorde plass til f.eks. øreverk eller forkjølelse. Han tok meg alltid på alvor, selv om det kanskje ikke alltid var prekært. Veldig hyggelig og sympatisk lege, noe som var kjærkomment etter div. leger jeg har måttet bruke i utlandet.
Han var veldig hjelpsom med å henvise meg til spesialist.
Jeg bytter nå lege grunnet flytting, jeg har vært veldig fornøyd med å ha denne fastlegen.

Trygg og kunnskapsrik

Veldig glad i legen min. Han tar meg på alvor og sender meg videre til spesialist ved behov. Veldig glad jeg har en lege som er snill og god. Vil aldri bytte han bort.

Tidenes beste fastlege...

Har hatt noen fastleger.men ingen har vært som Theodor.Han har hatt en stor betydning for min tilfriskning & motivasjon.hadde aldri tenkt at fastlege kunne være så nyttig får meg.Har hatt han som fast lege over et par år nå.kjempe bra☆☆☆☆☆

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Ellingsen er en fantastisk lege med mye kunnskap som virkelig bryr seg om pasientene sine. Ser etter en ny fastlege bør du gi Dr. Ellingsen en sjanse, jeg er 100% sikker på at du ikke angre.

Arrogant ikke til å stole på

Har en mann med psykiske problemer. Han blir ikke fulgt opp får bare de pillene han ønsker noe han ikke fikk hos sin forrige lege. Har forsøkt å få han i tale uten hell. Har skrevet flere brev til ham som ikke blir besvart. Tatt kontakt med fylkeslegen og de sa at ellingsen skulle besvare denne noe som ikke har skjedd. Denne legen er arrogant og likegyldig.

Dyktig og meget god lytter.

Er strålende fornøyd med å ha han som fastlege. Han er faglig dyktig,et lyttende medmenneske og humoristisk.
Beste legen jeg har hatt!!

Great doctor!

Theodor Omar is a very good and positive man. He is empathetic and always takes his time to listen to you, gives professional advises and reference you to specialists if needed. He explains things in an easy to understand way. I can definitely recommend him!!

En grundig og imøtekommende lege.

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en grundig og imøtekommende lege med gode empatiske evner. Han sender meg videre til spesialister når han føler at egen kompetanse butter. Han er alltid korrekt høflig og viser også at han har sans for humor. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Er svært fornøyd med denne legen.

Han er imøtekommende og hyggelig. Føler at vi har god kommunikasjon. Ved en anledning da jeg følte meg skikkelig dårlig. (Influenslignende symptomer) kom han hjem til meg og tok blodtrykk m.m. Ble akutt innlagt på sykehus for diverse prøver. Har diagnoser som krever medisinering. E-resepter blir ordnet med raskt og effektivt. Det er heller ikke vanskelig å få time hos ham innen rimelig tid. Har ingen planer om å bytte lege.

Redder liv

En samtalepartner av de sjeldne, god tid, empatisk og forståelsesfull. Har aldri vært noe problem med medisinsk hjelp, få tatt blodprøve eller henvisning videre når dette er nødvendig. Beste legen jeg har møtt.

Anbefaler ikke denne legen.

Han har ingen sympati, empati eller forståelse for hva man sliter med. Man føler seg ikke trodd, og han undersøker ikke før du selv ber om det. Måten han sitter og gliser på gjør at man føler deg utilpass og dum. Han spør også om ting som ikke har noe med en lege time å gjøre, så jeg må si jeg ofte fikk hakeslepp der inne.

Arrogant og overfladisk.

En lege som gjør alt han kan for å unngå å undersøke pasienten. Han tar sjeldent blodtrykk eller sjekker puls og han sender deg sjeldent videre om man ikke maser om det.
En lege jeg ikke kan anbefale