Theodor Omar Chammas Ellingsen

Ryen Legekontor

Ryenstubben 3 0679 Oslo
Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Arrogant ikke til å stole på

Har en mann med psykiske problemer. Han blir ikke fulgt opp får bare de pillene han ønsker noe han ikke fikk hos sin forrige lege. Har forsøkt å få han i tale uten hell. Har skrevet flere brev til ham som ikke blir besvart. Tatt kontakt med fylkeslegen og de sa at ellingsen skulle besvare denne noe som ikke har skjedd. Denne legen er arrogant og likegyldig.

Trivelig type

Han er først og fremst veldig trivelig! Jeg synes det er viktig at legen hører på det man har å si, i hvertfall til en viss grad. Det synes jeg at han er flink til. Forøvrig letter det stemningen ganske mye at han har litt humor og godt humør - det siste man trenger når man sitter med plagene sine må vel være en lege som ser ut som om han/hun aldri har trekt på smilebåndene. Han virket oppriktig fornøyd med å få lov til å fjerne en føflekk på meg, noe jeg syntes var ganske festlig. Dyktig, grundig og trygg lege.

Dyktig og meget god lytter.

Er strålende fornøyd med å ha han som fastlege. Han er faglig dyktig,et lyttende medmenneske og humoristisk.
Beste legen jeg har hatt!!

Great doctor!

Theodor Omar is a very good and positive man. He is empathetic and always takes his time to listen to you, gives professional advises and reference you to specialists if needed. He explains things in an easy to understand way. I can definitely recommend him!!

En grundig og imøtekommende lege.

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en grundig og imøtekommende lege med gode empatiske evner. Han sender meg videre til spesialister når han føler at egen kompetanse butter. Han er alltid korrekt høflig og viser også at han har sans for humor. En lege jeg absolutt kan anbefale.