Theodor Omar Chammas Ellingsen

Autorisasjon (2006)

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Anbefales

Hyggelig, lyttende fastlege med gode fagkunnskaper. Jeg har alltid vært fornøyd med oppfølgingen jeg har fått.

Det er lett å komme igjennom på telefon og alle sekretærene er veldig hyggelige.

Beste legen i hele norge

Man finner ikke bedre lege i hele Norge 👍🌹har hjulpet meg med alt jeg har spurt, lurt på 👍vært med meg på møter hos Smerteklinikk 👍lytter forklarer alt veldig bra 👍har vært syk siden 89 🤕vært borte i mange leger 🤕han er den beste jeg har vært hos siden 1989 🌹SUPER !!!!

Avvisende og ufin

Er på legekontoret hos Ellingsen med en kamerat med utglidning i ryggen som følge av tidligere brudd. Han er sendt til fastlegen fra legevakten for å få henvisning til røntgen, og beskjeden er at det haster. Ved forespørsel om Ellingsen kan ta dette innimellom er svaret et arrogant"nei!", ledsaget av et nedlatende ansiktsuttrykk.
Å svare en pasient med store smerter på denne måten er, uavhengig av forespørsel, totalt forkastelig. Noe annet er at en henvisning diktert fra legevakten ikke tar lang tid å skrive.

Profesjonell og grundig

Dr Ellingsen er en profesjonell og grundig lege. Han har også en menneskelig og god måte å kommunisere på.

Flott lege

Jeg har vært vant til å gå til legen for de minste ting grunnet et yrke som ikke gjorde plass til f.eks. øreverk eller forkjølelse. Han tok meg alltid på alvor, selv om det kanskje ikke alltid var prekært. Veldig hyggelig og sympatisk lege, noe som var kjærkomment etter div. leger jeg har måttet bruke i utlandet.
Han var veldig hjelpsom med å henvise meg til spesialist.
Jeg bytter nå lege grunnet flytting, jeg har vært veldig fornøyd med å ha denne fastlegen.