Ole Rikard Haavet

Lillestrøm Legesenter
C J Hansens vei 3A 2007 Kjeller
Ole Rikard Haavet er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ole Rikard Haavet

Imøtekommende, engasjert, avbalansert og interessert i meg og mine barn når vi kommer til konsultasjon. Blidt og vinnende vesen.

Hjelpsom

Han tar seg god tid og viser forståelse.
Roer ned pasientene og er profesjonell.
Flink med yngre pasienter.

En sjelden lege

Jeg tror ikke det eksisterer en bedre fastlege enn Ole Rikard Haavet. Gode leger, medisinsk sett, vil jeg tro det finnes en del av, men leger som både er faglig gode og i tillegg har enorme medmenneskelige evner og viljen til å dele stort av seg selv og sin kunnskap - det tror jeg er noe sjeldent, noe dessverre kun de færreste får oppleve. Vi får bare håpe flere av framtidens fastleger kan vise seg å være av en sånn sort.

Hos Ole Rikard Haavet føler man seg trygg og ivaretatt, han tar seg tid til å forklare alt man lurer på - og etter endt legevisitt føler man seg alltid bedre enn når man kom.

Helt fantastisk

Jeg måtte med sorg i hjertet bytte fastlege i dag fordi jeg har flyttet til Oslo. Ole er en legen av de sjeldne: han lytter, tar deg på alvor, er interessert, klok og en meget sympatisk mann.

Dyktig

Ole Richard står høyt på listen min av dyktige leger men hvis du har litt på hjertet bør du sette opp dobbel time for han følger klokken ganske så godt.