Ole Rikard Haavet

Lillestrøm Legesenter

Samfunnsmedisin

1979

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Ole Rikard Haavet er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ole Rikard Haavet

Kunnskapsrik og hyggelig

Haavet er en hyggelig kar men har liten tid til pasienter, ca 10-15 maks per pasient og å sette opp en ny time kan ta opptil 30-40 dager
Men når det er sagt så er han en flink lege

Vanskelig å få tak i

Fått pratet med han kun en gang,virker som en bra lege, men har ikke fått mye inntrykk siden jeg ikke har fått sjans til å fått bli godt kjent med min lege. Resten av gangene har jeg bestiller time får jeg alltid en annen lege..legen er smålig ubehagelig å prate med og virker som er mer opptatt å sende deg like fort ut igjen samme minuttet.
Hvis jeg vil ha time med fastlegen må jeg vendte uker/måned får å få time med han. Enten får jeg bestille hastetime..fælt at det skal være så vanskelig å få tak i sin egen fastlege.

Imøtekommende, engasjert, avbalansert og interessert i meg og mine barn når vi kommer til konsultasjon. Blidt og vinnende vesen.

Hjelpsom

Han tar seg god tid og viser forståelse.
Roer ned pasientene og er profesjonell.
Flink med yngre pasienter.

En sjelden lege

Jeg tror ikke det eksisterer en bedre fastlege enn Ole Rikard Haavet. Gode leger, medisinsk sett, vil jeg tro det finnes en del av, men leger som både er faglig gode og i tillegg har enorme medmenneskelige evner og viljen til å dele stort av seg selv og sin kunnskap - det tror jeg er noe sjeldent, noe dessverre kun de færreste får oppleve. Vi får bare håpe flere av framtidens fastleger kan vise seg å være av en sånn sort.

Hos Ole Rikard Haavet føler man seg trygg og ivaretatt, han tar seg tid til å forklare alt man lurer på - og etter endt legevisitt føler man seg alltid bedre enn når man kom.