Kesete Negassi

Autorisasjon (1987)

Kesete Negassi er en av 9 fastleger i Lunner

Siste vurderinger av Kesete Negassi

Kjempeflott lege

Opplever han som faglig sterk og meget kunnskapsrik. Har fått en forbedret livskvalitet og trygghet etter at han ble min fastlege. Virker godt forberedt ved hver konsultasjon.

Frekk, arrogant og kranglete

Hører ikke på hva man sier, er ikke åpen for forslag, viser tydelig at han ikke tror på at man har vondt. Jeg kom med ryggplager, som han mente bare satt i hodet mitt mens han tappet seg i tinningen for å vise hva han mente, og begrunnet dette med at han ikke fant noe feil på blodprøvene.. (!) Er ukoselig og frekk, burde ikke har pasientkontakt etter min mening.

Dyktig og empatisk lege

Fastlege i 5 år nå. Har fulgt opp stoffskifteproblematikk fra første møte, har henvist videre raskt når han skjønner at det trengs. Følger nå opp etter at undertegnede ble utsatt multitraume (bruddskader, hodeskade, m.m, etter bilpåkjørsel). Er lyttende og spørrende, slik at vi forstår hverandre godt. Skjelden vare dette😊.

Reddet livet mitt?

Jeg er utrolig glad for at det var denne legen som hadde legevakt 6.oktober. Jeg ble tatt imot på en trygg og vennlig måte og raskt sendt direkte til Ullevål.

Dette er den beste legen.

Han tar tak i problemene der og da.sender en fort til videre undersøkelse,han er en super lege.Gir seg tid forklarer grundig,tilliten til han er 100%.