Ane Sander Emaus

Markveien 51 9510 Alta
Ane Sander Emaus er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Ane Sander Emaus

MEGET DYKTIG LEGE

ane er meget flink,lytter,undersøker,tar prøver osv. snar med henvisninger også. bare synd hun har permisjon og stortsett udugelige vikarer. skal holde ut litt over et halvår til for å beholde henne som fastlege .

min bæste læge

Helt enestående læge. Har vorre innom mange læger. Men ane er helt enestående. Lytter er nøye og følger dæ opp. Husker dæ fra gang til gang. Og er rask ute med henvisninger visst det trængs.
Kunne ikke vært mere fornøyd

Flott lege

Har bare hatt henne som vikar for min egen fastlege noen ganger, men jeg likte henne veldig godt! Virker som hun bryr seg veldig og lytter til det man har å si, i motsetning til mange andre leger. Hadde hun hatt ledig plass på lista si hadde jeg byttet til henne umiddelbart.

Det beste mennesket jeg har møtt

Jeg har aldri hatt en så fantastisk fastlege tidligere. Ane er grundig og omtenksom, og hun bryr seg om deg som menneske. Hver gang jeg kommer til henne kjenner hun meg igjen, og spør om mine tidligere besøk. Hun er grundig og resultatorientert, og tar seg alltid tiden som trengs, selv om hun kan være forsinket. Jeg føler meg ivaretatt som pasient, og respektert som menneske. Anbefales på det varmeste!!