Frode Oosterling

Tlf: 61 05 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Oosterling er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Frode Oosterling

Verdens beste fastlege

Ingen over, ingen på siden. Han er medfølende, handlende, tilgjengelig, undersøkende, varm og svært tillitvekkende.

Veldig fornøyd

Har hatt ham som fastlege lenge og kommer ikke til å ha ønske om å bytte. Veldig hyggelig ,tar deg på alvor ,lytter til deg og er medmenneskelig. Han er en problemløser og behandler deg som en person og ikke bare pasient. Veldig dyktig.

Lyttende

Flink lege som tar kunden på alvor. Positiv og enkel i språket som gjør besøket forståelig.

En topp lege

Har hatt Frode i ca 10 år, med ett år der jeg hadde en annen på grunn av at Frode hadde permisjon.
Han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter, vurderer, utfordrer og får deg til å føle deg ivaretatt. Føler meg komfortabel hos han og han får meg til å slappe av i situasjoner der jeg er nervøs. En herlig lege! :)

Beste fastlegen jeg har hatt.

Han lytter til hva jeg har å si, tar også mine meninger og ønsker iforhold til hva jeg mener er riktig i behandlingen i betraktning. Henviser videre når det er nødvendig. Oppdatert på rettighrter ifht NAV o.l. Forklarer forståelig og greit rundt sykdommer og behandlinger. Ærlig og grei å prate med. Jeg er veldig fornøyd og føler at jeg er trygg og blir godt ivaretatt hos legen.

Saklig, tillit.

Tilgjengelig nok.
Bibringer inntrykk av å være faglig oppdatert.
Lun. Kanskje litt knapp, men hans knappe konklusjoner understreker tyngden i diagnose og anbefaling.
Administrativ.

Meget bra lege

Enig med de som har skrevet her tidligere ! Har hatt ham som fastlege i flere år nå. Jeg byttet fastlege fordi jeg misfornøyd med tidligere lege. Fikk da tips om Frode. Har ikke angret en dag på at jeg byttet. Han ringer en så opp om kvelden,hvis han ikke rekker på dagtid ! Det sier vel nok ?

dyktig, empatisk og tilgjengelig

Frode er faglig flink, tør å utfordre, uformell, effektiv og svært enkel å få kontakt med. Rett og slett en super lege!

Suveren Lege

Frode lytter, og er dyktig. Og er ikke redd for å grave dypere om det er ting han lurer på.
Føler seg skikkelig godt ivaretatt på hans kontor.
Her er du et menneske og ikke en pasient.
Ringer alltid opp igjen om man ikke fikk kontakt første gang.
Pålitelig og god. Har prøvd noen fra før.
Er en god grunn til at han ikke har plass til flere. :-)

Perfekt fastlege.

Faglig dyktig lege som også lytter og har god mellommenneskelig innsikt.

fantastisk omsorgsfull og kunnskapsrik lege

en meget dyktig lege som bruker god tid og tar pasienten på alvor. Kunnskapsrik og heller ikke redd for å kontakte andre i helsevesnet om han trenger råd. Stiller alltid opp, ringer fort til bake ved telefonkontakt og tar alle problemstillinger på alvor. Blid og trivelig . Adri livet om jeg bytter fastlege!!