Frode Oosterling

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Frode Oosterling er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Frode Oosterling

Verdens beste fastlege

Ingen over, ingen på siden. Han er medfølende, handlende, tilgjengelig, undersøkende, varm og svært tillitvekkende.

Veldig fornøyd

Har hatt ham som fastlege lenge og kommer ikke til å ha ønske om å bytte. Veldig hyggelig ,tar deg på alvor ,lytter til deg og er medmenneskelig. Han er en problemløser og behandler deg som en person og ikke bare pasient. Veldig dyktig.

Lyttende

Flink lege som tar kunden på alvor. Positiv og enkel i språket som gjør besøket forståelig.

En topp lege

Har hatt Frode i ca 10 år, med ett år der jeg hadde en annen på grunn av at Frode hadde permisjon.
Han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter, vurderer, utfordrer og får deg til å føle deg ivaretatt. Føler meg komfortabel hos han og han får meg til å slappe av i situasjoner der jeg er nervøs. En herlig lege! :)

Beste fastlegen jeg har hatt.

Han lytter til hva jeg har å si, tar også mine meninger og ønsker iforhold til hva jeg mener er riktig i behandlingen i betraktning. Henviser videre når det er nødvendig. Oppdatert på rettighrter ifht NAV o.l. Forklarer forståelig og greit rundt sykdommer og behandlinger. Ærlig og grei å prate med. Jeg er veldig fornøyd og føler at jeg er trygg og blir godt ivaretatt hos legen.