Anna Brandslien

Autorisasjon (2008)

Anna Brandslien er en av 6 fastleger i Søndre Land

Siste vurderinger av Anna Brandslien

Serviceinnstilt og trygg

Har, etter noen bytter, funnet fastlegen jeg gjerne vil bruke videre. Kunnskapsrik og nysgjerrig på hvordan jeg har det. Fått utrolig mye hjelp det siste året. Henvisninger er sendt raskt videre.

Faglig meget dyktig.

Tar seg tid til og lytte. Rask til og lese seg opp på epikriser og vurderinger som kommer fra andre instanser. Faglig dyktig.

Svært fornøyd!

Jeg har slitt med migrene i mange år, og har hatt ueffektive nesesprayer og tabletter gjennom årene. Anna Brandslien var veldig dyktig på dette området, og gav meg nye tabletter, og nå får jeg svært mindre kraftige anfall. Hun var veldig forståelsesfull, tilgjengelig og dyktig, fantastisk fastlege, har ikke tenkt å bytte hun ut så lenge hun jobber på Hov eller i nærheten!

Trygg og kunnskapsrik

Anna er en super lege. Føler meg sett og tatt på alvor. Henviser raskt videre. Utfører jobben sin på en utmerket måte

Meget dyktig fastlege!

Hun har vært fastlegen min i ca 7 år. Hun er en dyktig lege som kan jobben sin. Det er ikke ofte jeg må til en lege, men hver gang jeg har en time hos henne, så er hun effektiv og hjelper meg alltid. Hun lytter til alt jeg har å si samtidig som hun gjør jobben sitt utmerket. Jeg er så glad til at jeg byttet til henne!