Dag Kristian Prestkvern

Nedre Hagali 18 2760 Brandbu
Dag Kristian Prestkvern er en av 12 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Dag Kristian Prestkvern

Lyttende og seriøs

Fastlege i 22 år, aldri vurdert å bytte. Er dessverre ofte forsinket, så her er det bare å sette av god tid.
Når du endelig kommer inn til timen skjønner man hvorfor han alltid er forsinket. Føler at han tar seg god tid og lytter. Sender deg alltid videre til videre undersøkelse hvis det er noe han er usikker på.

Anbefales ikke

Ufin og uforskammet mot besøkende ved Brandbu legegruppe. Oppleves ikke som seriøs og har dårlig tid.

Grundig og imøtekommende

Tar seg god tid og undersøker nøye. Kommer med mange tips om hva du kan gjøre for å unngå å bli syk en annen gang. Er ofte forsinket, men han er verdt å vente på.

Bryr seg om pasienten-er hyggelig og følger opp.

Han tar seg god tid med pasienten.Undersøker ting nøye og går "etter boka". Han er såpass raus med tid så dette gjør at vi sjelden kommer inn til timen i tide.
Anbefales:-)

Tar seg god tid

Har hatt han som lege i mange år, før hadde jeg alltid med meg en bok til venterommet, men nå kommer jeg stort sett inn til riktig tid. Får jeg en inneklemt hastetime så kan det hende jeg må vente litt, men det synes jeg en må regne med.
Du får aldri inntrykk av at han ikke har tid til deg, og han er dyktig og kunnskapsrik om det meste.