Arne Schjønsby

Lena Legesenter

1984

Lena Legesenter Telefonnummer61 14 16 8261 14 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kinogt. 34 2850 Lena
Arne Schjønsby er en av 16 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Arne Schjønsby

Hører deg ikke

Toveis kommunikasjon er fraværende. Han er en dårlig lytter og har du selv initiert noe overtar han den rollen som ansvarshavende men med overfladisk kunnskap. Vanskelig å forstå hans forklaringer for det virker på mine utfordringer at han rett og slett ikke forstår problemstillingene. Ønsket er lære seg å lytte, spørre men jeg har byttet nå

Kunne tatt pasienten mer på alvor.

Denne legen tar seg god tid, men hører alt for lite på pasienten. Ser ikke helheten og man føler seg ikke hørt. Ventetiden for å komme inn er alt for lang.

Dyktig og oppdatert lege

Tar seg alltid god tid. Flink til å forklare. Kan også mye om alternativ/natur medisin dersom ønskelig. Proffesjonell, men hyggelig, -kan anbefales på det varmeste.

Kunne vært raskere med å ta i mot pasienter til rett tid

Det hadde jo vært fint å kunne slippe å vente ekstra hver gang man har legetime. Det har jeg gjort siden jeg fikk denne legen i 2013.

Meget dyktig lege ,som ivaretar en på absolutt beste måte..

Utrolig flink til å ivareta og "se"pasienten..tar seg like god tid,uansett forsinkelser...alltid følt en blir tatt på alvor,uansett problemer..Dyktig ikke minst på det psykiske plan.Kunne ikke hatt en bedre fastlege gjennom så mange år.