Tore Eide Skjærseth

Toppen Legesenter

1990

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Tore Eide Skjærseth er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Tore Eide Skjærseth

En lege jeg har full tillit til som gjør en eksepsjonell jobb

En behagelig lege som gjør jobben sin og gjerne det lille ekstra. Meg har han med i behandlingsforløpet slik at jeg føler jeg har med bestemmelse i egen helse.
En ting jeg setter stor pris på er at han er en lege som ikke sier ja og ha, men kan ta en samtale om det som er greia.
Jeg var nøye med valg av lege hadde før jeg kom til TES byttet fastlege flere ganger og alle ble de veid og funnet for lett. Nå skal jeg ikke bytte mer før jeg ikke har noe valg og den dagen blir nok ny lege veid og funnet for lett

Verdens beste lege

Verdens beste lege slik jeg opplever det. Føler meg veldig trygg på å bli ivaretatt og hørt når det gjelder min helse, og helsen er det viktigste man har slik jeg ser det. Setter utrolig stor pris på å ha en slik lege, det betyr mye og er veldig betryggende.

Behagelig, dyktig og grundig lege

Tar seg alltid god tid og man føler seg alltid sett og hørt! Flink til å forklare og stiller direkte spørsmål. Dette er positivt. Henviser alltid videre hvis dette er nødvendig. En meget behagelig, rolig, lyttende og dyktig lege som kan anbefales på det sterkeste!

Lite empatisk og tillittsvekkende.

På mitt aller laveste her på denne jord, kan man si at fastlegen min Tore E. Skjærseth valgte og skyve meg bort, istedenfor å strekke meg en hjelpende hånd. Som et av utfallene av denne episoden, er skepsisen jeg har utviklet mot leger. Heldigvis er ikke alle like :) Alt i alt føler jeg meg dårlig mottatt og ikke respektert av Tore E. Skjærseth.

Topp lege med fantastisk oppfølging!

En meget behagelig lege med stor forståelse om en av og til kan være " litt " bekymret! Og helt fantastisk til å følge opp ved å sende henvisning til spesialist om det kreves - ikke nødvendig som pasient å mase om det!! Etter min definisjon en god lege - siden han innser at han ikke kan alt!