Tore Eide Skjærseth

Autorisasjon (1990)

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Tore Eide Skjærseth er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Tore Eide Skjærseth

Dyktig faglig med glimt i øye!

Er meget fornøyd med Tor som fastlege. Har fått forståelse og all hjelp og oppfølging og henvisninger jeg kan forlange å få av en fastlege.

Grei nok

En lege som er grei nok når det dreier seg om de vanlige plagene hver enkelt av oss får en gang i blant (influensa, vondt i en "tå" osv). Når det kommer til mere komplekse saker, så virket han rådvill. Synd, for som person var han grei, men som lege bør han oppdatere seg både på behandlingsteder i nærområdet, hva spesialister kan tilby av hjelp mv. Trenger ikke å finne opp kruttet selv alltid selv om man er allmennlege - det er lov søke råd hos en spesialist. Det er tross alt pasienten som skal behandles, og ikke stoltheten som skal vernes...

En lege jeg har full tillit til som gjør en eksepsjonell jobb

En behagelig lege som gjør jobben sin og gjerne det lille ekstra. Meg har han med i behandlingsforløpet slik at jeg føler jeg har med bestemmelse i egen helse.
En ting jeg setter stor pris på er at han er en lege som ikke sier ja og ha, men kan ta en samtale om det som er greia.
Jeg var nøye med valg av lege hadde før jeg kom til TES byttet fastlege flere ganger og alle ble de veid og funnet for lett. Nå skal jeg ikke bytte mer før jeg ikke har noe valg og den dagen blir nok ny lege veid og funnet for lett

Verdens beste lege

Verdens beste lege slik jeg opplever det. Føler meg veldig trygg på å bli ivaretatt og hørt når det gjelder min helse, og helsen er det viktigste man har slik jeg ser det. Setter utrolig stor pris på å ha en slik lege, det betyr mye og er veldig betryggende.

Behagelig, dyktig og grundig lege

Tar seg alltid god tid og man føler seg alltid sett og hørt! Flink til å forklare og stiller direkte spørsmål. Dette er positivt. Henviser alltid videre hvis dette er nødvendig. En meget behagelig, rolig, lyttende og dyktig lege som kan anbefales på det sterkeste!