Anne Elisabeth Solheim

Autorisasjon (1987)

Anne Elisabeth Solheim er en av 8 fastleger i Nord-Fron

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Solheim

Rolig og grundig

Har vært fastlegen min siden 2005. Jeg har alltid forlatt hennes legetimer med en følelse av ro, og å ha blitt tatt på alvor. Hun tar seg god tid til å forklare, uten at timene blir mindre effektive. Ikke en lege som gir ut resepter uten grunn, men som gir deg akkurat du faktisk trenger.

Utrolig dyktig

Faglig meget dyktig! Tar seg tid til å lytte, undersøker grundig, tar pasienten på alvor. Kan ikke få fullrost henne!

Takknemlig for å henne til fastlege

Anne er veldig rolig og god å snakke med. Lytter og tar en på alvor. Gir gode råd og er et medmenneske. Jeg er veldig takknemlig for at nettopp hun er fastlegen min. Trygt og godt. Føler meg forstått og respektert.
Anbefaler henne!!

Veldig dårlig.

Har hatt henne i alle år, men i det siste året så har det ikke vært noe form for hjelp å få i det hele tatt.

Anbefales derfor ikke i det hele tatt.

Det skulle ikke være noe problemer å få tatt en enkel blodprøve f.eks, men pga at hun er redd for å overkjøre sykehusets sine anbefalinger, så kan dette da ikke gjøres. Noe som da er bare vrøl. Blodprøver kan taes når som helst, uansett skulle en tro.

En av de dårligste legene jeg har hatt.

Hun virket uinteressert, kunne ikke hjelpe med et enkelt problem som den nye legen fikset umiddelbart.