Kari Sollien

Kapp Legesenter

Mjøsvegen 549 2849 Kapp
Kari Sollien er en av 15 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Kari Sollien

Den beste legen jeg har hatt

Hun hører på deg, og tar deg alltid på alvor. Tar seg tid, og bryr seg. Faglig dyktig. Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Kommer ikke til å bytte før jeg evt. må.

Den beste legen jeg har hatt.

Kari er en utrolig dyktig lege. Hun tar deg og problemene dine på alvor, og snakker et språk som er lett å forstå. Hun tar seg alltid god tid til pasientene sine. De gangene jeg har vært hos henne på konsultasjon har hun alltid tatt seg god tid til å høre på, og vurdere problemene mine. Jeg vil aldri bytte fastlege.

Hu bryr seg

Kari er ei flott dame som virkelig bryr seg om deg som pasient. Jeg har aldri vært til en bedre lege. Hun har god tid og lytter når du snakker. Har du ikke time men trenger Å snakke med henne, ringer hun deg. Håper du kan fortsette å være min fastlege i mange år framover.

Den beste legen i fylket

er veldig hyggelig og blid tar seg alltid tid til å lytte , tar meg altid alvorlig og finner alltid en løsning på det jeg er der for , beste legen jeg har hatt

veldig fornøyd

Nøye og tar seg god tid. Sender deg videre til spesialister uten at du må mase. Rett frem. Ikke den beste til å sy. Effektiv. Veldig godt fornøyd.