Salih Shakir Mudher

Solli Klinikk Mann, 55 år

Autorisert2010
Ledige plasser 200 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Solli Klinikk

Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Salih Shakir Mudher er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Salih Shakir Mudher

Super lege!

Jeg har gått til Salih i over 1 år, og er strålende fornøyd! Han lytter til deg, og fremstår selvsikker og kunnskapsrik. Noe av det jeg liker best med han er hans humor, som skaper en veldig avslappet og god stemning. Jeg ble nødt til å bytte fastlege da jeg flyttet langt vekk, men hvis jeg ikke gjorde det ville jeg beholdt han som min fastlege.

Legekontoret vurderer jeg som effektivt, man venter aldri veldig lenge, samspillet mellom de ansatte fungerer godt. Eneste minus som hos alle legesenter er at det kan være stor pågang på telefon. De har en SMS-løsning for dette. Opplever helsesekretærene som veldig søte.

Alt i alt, hvis du ser etter en ny fastlege, så anbefaler jeg Salih på Solli klinikk på Jessheim :-)

En arrogant lege

Jeg var hos denne legen en gang, da på legevakten. Han trodde ikke på meg og var generelt ufin når han snakket med meg. Jeg selv var ganske sikker på at jeg hadde en bestemt sykdom pga symptomene og at det var tredje gangen jeg hadde en heller sjelden sykdom. Han tok ikke i mot mine antagelser og harselerte med meg.
Aldri mer til den legen!