Terje Soltun

Tåsenklinikken
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Terje Soltun er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Soltun

Utrolig dyktig og flink lege. Valgte han ved en tilfeldighet, og jeg er så fornøyd. Han tar seg alltid god tid, lytter og undersøker grundig. Føler meg så trygg og at han passer godt på meg.

Super

Byttet til Terje for nesten to år siden etter å ha lest om han her. Jeg går ofte til lege, og Terje er den beste jeg har vært borti. Han er veldig hyggelig og empatisk, tar seg alltid tid og følger opp. Han forklarer og underviser litt, og forstår behovet til pasienten.

Suveren lege

Hadde første konsultasjon da han vikarierte for en annen lege. Byttet straks til han begynte ved klinikken fast. Beste legen jeg har hatt. Starter alltid timen med en samtale hvor han ser deg rett på deg og ikke på pc'en. Faglig dyktig og tar deg på alvor.

Flott lege, men har ikke tid til å ta imot til førstehjelp!

Som mann på 79 år har jeg ikke hatt bruk for lege på flere år, men i natt fikk jeg et "illebefinnende" med hodepine og glemsomhet etc. Husker ingen ting av igår!
Søkte legekontoret idag, MEN HAN HADDE IKKE TID TIL Å KONTROLLERE MEG!!!
Dette var skremmende!

En sjeldent dyktig og hyggelig lege

Fikk tildelt ham som fastlege da han var ganske fersk på senteret. Og det var et lykketreff !. Nesten sånn at man gleder seg til å gå til legen. Blir alltid tatt seriøst, og han forklarer på en lettfattelig og enkel måte alt som man måtte lure på. Oppdatert på det siste, og svært overbevisende faglig sett. En super representant for sin stand.