Terje Soltun

Tåsenklinikken

2013

1 person

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Terje Soltun er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Soltun

Meget fornøyd

Dr. Silje Halvorsen som er vikar for Dr. Terje Soltun er en utrolig flink lege. Når jeg prater er hun oppmerksom, lyttende og husker sykdomshistorikken min. Hun er veldig blid, og kan yrket sitt. Totalt sett en sjelden god og omsorgsfull lege.

God lege

Jeg var veldig fornøyd med Terje Soltun. Men jeg var enda mer fornøyd med Silje Halvorsen som vikarierte for han i fjor. Hun var imøtekommende og alltid på, følte meg forstått, og det jeg lurte på ble alltid løst på en god måte. Utrolig kjedelig å se at også henne er byttet ut, og enda en ny lege inn. Jeg ser meg om etter en ny klinikk, trenger noe mer forutsigbart. Selvom jeg syns klinikken har kommet seg det siste året.

Terje Soltun har jo sluttet for lenge siden

Riktig at Terje Soltun har hatt noen "vikarer" etter at han sluttet. Nå har Silje Halvorsen vikariert lenge nok til at hun har biltt kjent med mange faste pasienter. Jeg er en av dem og kan ikke få fullrost henne nok. Hun lytter oppmerksomt til det jeg sier og virker trygg og sikker. En fastlege man blir glad i, og jeg håper hun får lov til å overta Terje Soltuns stilling.

Flink lege men utrolig dårlig vikar

Flink lege som hører på deg og tars seg tid. Flink med å sende ut resepter når man trenger fornyelse av resept.

Dessverre er forkontoret vært veldig sure og lite imøtekommende når man kontakter over telefon eller på kontoret.

Vikaren som han har er veldig dårlig hører ikke på deg gidder ikke ta deg alvorlig og er peng rett ut av vindu du får ikke hjelp når du kommer ditt.

Velger heller gå til privatlege til Terje er tilbake en å gå til vikaren.

Skulle hatt mer akutt timer når man er dårlig er det ille å måtte vente 1-2 uker på time

Uprofesjonell vikar

Hun lytter ikke til hva jeg forteller henne. Ser inn i datamaskinen mens jeg snakker og kommer med konklusjoner som åpenbart ikke henger sammen med det jeg forteller. Virker umoden og overfladisk.