Terje Soltun

Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tlf: 23 00 59 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Terje Soltun er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Soltun

Arrogant lege med sure sekretærer

Han tar meg ikke på alvor, er arrogant og ikke behjelpelig. Sekretærene er sure, frekke og inkompetente. Hvis man vurderer å skifte fastlege/fastlegekontor, så IKKE VELG TÅSENKLINIKKEN!

Utrolig dyktig og flink lege. Valgte han ved en tilfeldighet, og jeg er så fornøyd. Han tar seg alltid god tid, lytter og undersøker grundig. Føler meg så trygg og at han passer godt på meg.

Super

Byttet til Terje for nesten to år siden etter å ha lest om han her. Jeg går ofte til lege, og Terje er den beste jeg har vært borti. Han er veldig hyggelig og empatisk, tar seg alltid tid og følger opp. Han forklarer og underviser litt, og forstår behovet til pasienten.

Suveren lege

Hadde første konsultasjon da han vikarierte for en annen lege. Byttet straks til han begynte ved klinikken fast. Beste legen jeg har hatt. Starter alltid timen med en samtale hvor han ser deg rett på deg og ikke på pc'en. Faglig dyktig og tar deg på alvor.

Flott lege, men har ikke tid til å ta imot til førstehjelp!

Som mann på 79 år har jeg ikke hatt bruk for lege på flere år, men i natt fikk jeg et "illebefinnende" med hodepine og glemsomhet etc. Husker ingen ting av igår!
Søkte legekontoret idag, MEN HAN HADDE IKKE TID TIL Å KONTROLLERE MEG!!!
Dette var skremmende!

En sjeldent dyktig og hyggelig lege

Fikk tildelt ham som fastlege da han var ganske fersk på senteret. Og det var et lykketreff !. Nesten sånn at man gleder seg til å gå til legen. Blir alltid tatt seriøst, og han forklarer på en lettfattelig og enkel måte alt som man måtte lure på. Oppdatert på det siste, og svært overbevisende faglig sett. En super representant for sin stand.

Super lege

En ung, dyktig lege som tar pasienten på alvor. Han er fleksibel og er flink å lytte samt faglig dyktig.

God, lyttende, dyktig

Han er en ung, flink og imøtekommende lege.
Han har alltid vært positiv og hjelpsom mtp. på mine problemer.
Jeg vil anbefale Terje på det varmeste.

Tillitsvekkende

Har udelt positive erfaringer med ham som fastlege. Lytter, stiller gode spørsmål og tar det jeg sier på alvor. Vil veldig gjerne anbefale han!

Veldig fornøyd

Jeg har ikke hatt Soltun som fastlege lenge, men har vært til flere konsultasjoner. Hyggelig, interessert og faglig god :) Anbefales!

En kunnskapsrik og betryggende lege

Jeg er sjeldent hos legen, fordi jeg generelt er ved god helse, og fordi jeg ikke drar til legen av en liten skramme. Men når behovet først melder seg er det deilig å ha en så dyktig lege som Terje. Han lyttet til meg og viste at han brydde seg om mitt problem. Deretter gikk han grundig gjennom mitt problem og forklarte hva som var tilfelle med meg, på et språk som en pasient kan forstå. Utrolig profesjonell og dyktig mann. Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Rask og relevant

Jeg konsulterte Soltun i forbindelse med at jeg ved et par tilfeller kortvarig mistet synet på det ene øye. Han reagerte kjapt og adekvat, forsto straks hva dette dreide seg om, og fikk meg inn på sykehus. Der viste det seg at jeg trolig hadde hatt blodpropp på øyet, en ganske alvorlig situasjon hvor synet kan forsvinne dersom ikke riktig behandling gis. Sitter igjen med inntrykket av en lyttende, behagelig og ikke minst kompetent lege. Kan sterkt anbefales av meg.