Terje Soltun

Tåsenklinikken

2013

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Terje Soltun er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Soltun

Uprofesjonell vikar

Hun lytter ikke til hva jeg forteller henne. Ser inn i datamaskinen mens jeg snakker og kommer med konklusjoner som åpenbart ikke henger sammen med det jeg forteller. Virker umoden og overfladisk.

Svak oppfølgning av vikar

Jeg har vært greit fornøyd med Dr. Soltun som lege, men har hatt utfordringer med hans vikar.

Når jeg bestiller medisiner er det ikke garantert at jeg får dem og vikaren har ikke kontroll på hvilke resepter som er registrert på meg som pasient. Jeg skulle også gjerne ønsket at vikaren viste større forståelse for min diagnose som migrenepasient. Alle kan gjøre feil, også jeg. Likevel tror jeg det er best at jeg og vikaren går hver våre veier.

God lege, dårlig vikar

Terje Soltun er en fantastisk lege. Han er tålmodig, profesjonell og enkel å prate med. Dessverre har han en vikar mens han er i perm, og hun er virkelig ikke det man forventer av en lege. En fnisete skolejente som ikke tar deg seriøst og er uproff gjennom hele undersøkelsen. Anbefaler ikke å oppsøke denne legen før Terje er tilbake.

Arrogant lege med sure sekretærer

Han tar meg ikke på alvor, er arrogant og ikke behjelpelig. Sekretærene er sure, frekke og inkompetente. Hvis man vurderer å skifte fastlege/fastlegekontor, så IKKE VELG TÅSENKLINIKKEN!

Utrolig dyktig og flink lege. Valgte han ved en tilfeldighet, og jeg er så fornøyd. Han tar seg alltid god tid, lytter og undersøker grundig. Føler meg så trygg og at han passer godt på meg.