Odd Andre Wathne

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Odd Andre Wathne er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Odd Andre Wathne

Trivelig og profesjonell

Svært fornøyd med hvordan både fysisk og psykisk helse blir tatt på alvor. Tar mange prøver og følger godt opp. Opplever å bli lyttet til. Kommuniserer godt og tar seg tid til å være nøyaktig. Trivelig lege.

Grundig og forklarer godt

Flott lege, tar deg på alvor. Gir grundige forklaringer og følger godt opp! Lytter og er tilstedeværende.

Super hyggelig og flink lege.

Har blitt sendt til Wathne et par ganger med tanke på at fastlegen min ikke var tilstede. Han er utrolig imøtekommende og hyggelig. Gir deg god tid til å forklare hva som er galt, og prøver å gi deg en ordentlig forklaring på hva det kan være-. Blir alltid møtt på med godt humør, og dette hjelper meg veldig. Anbefaler på det sterkeste!

Faglig, godt oppdatert

Virker interessert i meg som pasient. Hans logiske tilnærming til problemer er imponerende. Grundig, men ikke for grundig, med adekvat oppfølging av funn og symptomer.
Han gir trygghet. God og hurtig tilgjengelighet.
At Fastleger ikke kommer på hjemmebesøk er vel definisjon av en Fastlege? Han sitter fast på kontoret!!

Profesjonelt til et helt nytt plan!

Da legen min skulle pensjonere seg, så var jeg litt redd for hvem som skulle overta. Etter én time hos Dr. Wathne så var tvilen min borte. Han er en fantastisk lege, som alltid er tilstede med pasientene sine som at han har god tid. Han lytter, er veldig grundig og tar deg på alvor. Veldig glad for at han er min fastlege. For en mann!