Ole Tveiten

Fagernes Legesenter Mann, 57 år

Autorisert1991
Ledige plasser 8 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes
Ole Tveiten er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Ole Tveiten

Oppegående lege

Meget fornøyd med fastlegen min. Tveiten er flink og dyktig lege, tillit og forståelse er viktig her

Jeg vil ikke bytte ut Ole Tveiten som fastlege

Jeg har flyttet ca 15 mil sørover, men jeg vil ikke skifte ut fastlegen min ! Han er den beste legen jeg kan tenke meg for meg og min mann, og barna med :) Har jeg problemer psykisk som fysisk, så er han fantastisk uansett. Det føles så godt å snakke med Tveiten, Jeg blir i godt humør av ham, he make my day :) Han er forståelsesfull og hjelpsom, og han SER deg. Og det beste er at jeg stoler på ham 200 % Jeg har vært hos mange forskjellige leger opp gjennom åra, MEN..Det er ingen som HAN. Han er nøye, og er han usikker på noe, da sender han meg til spesialist. Jeg kan alltid være sikker på at alt blir gjort !

Dr. Ole Tveiten er best :)

Den beste legen jeg kunne hatt!

Han tar seg god tid, lytter og forstår - og gjør alt som skal til for å føle at jeg blir godt tatt vare på og får svar på det jeg spør etter!

Han er en person som tar seg tid til å høre på oss pasienter og tar oss på alvor. En veldig omsorgsfull person. Skulle vært flere som Ole Tveiten. Heldig er vi som har deg som fastlege!

Den beste legen jeg har hatt!

Omsorgsfull og tilgjengelig. I vanskelige perioder vært tilgjengelig på telefon, og avtalt timer på kort varsel. En god samtalepartner.