Ole Tveiten

Autorisasjon (1991)

Ole Tveiten er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Ole Tveiten

BESTE LEGEN I VERDEN

jeg bor i oslo, men kommer aldri til å bytte ut Tveiten, han er verdens beste. Han tar seg tid til å ringe meg om det er noe, og tar seg alltid god tid til å lytte. Jeg reiser heller 3 timer tur retur enn å bytte han ut. Veldig glad i denne legen <3

Tar seg utrolig god tid

Tveiten tar seg utrolig god tid med pasientene sine, og han stiller opp for en hver ting det måtte gjelde.

Oppegående lege

Meget fornøyd med fastlegen min. Tveiten er flink og dyktig lege, tillit og forståelse er viktig her

Jeg vil ikke bytte ut Ole Tveiten som fastlege

Jeg har flyttet ca 15 mil sørover, men jeg vil ikke skifte ut fastlegen min ! Han er den beste legen jeg kan tenke meg for meg og min mann, og barna med :) Har jeg problemer psykisk som fysisk, så er han fantastisk uansett. Det føles så godt å snakke med Tveiten, Jeg blir i godt humør av ham, he make my day :) Han er forståelsesfull og hjelpsom, og han SER deg. Og det beste er at jeg stoler på ham 200 % Jeg har vært hos mange forskjellige leger opp gjennom åra, MEN..Det er ingen som HAN. Han er nøye, og er han usikker på noe, da sender han meg til spesialist. Jeg kan alltid være sikker på at alt blir gjort !

Dr. Ole Tveiten er best :)

Den beste legen jeg kunne hatt!

Han tar seg god tid, lytter og forstår - og gjør alt som skal til for å føle at jeg blir godt tatt vare på og får svar på det jeg spør etter!