Are Hansen

Løken Legekontor

2008

Løken Legekontor Telefonnummer63 85 48 9063 85 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
1960 Løken
Are Hansen er en av 14 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Are Hansen

Dyktig

Han har valgt riktig vei å gå. Rette mannen på rete stedet. Effektiv. Ærlig. Rask. Forklarer godt og forståelig.

Dyktig og empatisk fastlege

Are Hansen kan anbefales på det varmeste. Han er ryddig, presis , lytter empatisk og er dyktig i sin legegjerning.

5 stjerners.

dyktig og hyggelig lege. God til å riktig diagnose og løsningsorientert. alltid i godt humør. Ikke aktuelt å bytte fastlege.

Tidenes lege!

Jeg er i kontakt med fastlegen mange ganger i løpet av ett år og blir tatt godt imot hver gang. Får time raskt og han ringer alltid tilbake. Har alltid en løsning og forklarer nøye. Meget dyktig! Hatt han som fastlege i 5-6 år.

Min tidligere fastlege sendte meg hjem med en alvorlig tilstand jeg gikk med i et års tid. Etter mitt første møte med Are, konkluderte han raskt med hva det kunne være og jeg ble sendt inn til sykehus samme dag og operert umiddelbart.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Super lege!

Han er flink, tar spørsmål på alvor og opplyser om det som trengs. Han er veldig flink til å være presis, man slipper å sitte å vente på timen.