Are Hansen

Tlf: 63 85 48 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Are Hansen er en av 12 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Are Hansen

5 stjerners.

dyktig og hyggelig lege. God til å riktig diagnose og løsningsorientert. alltid i godt humør. Ikke aktuelt å bytte fastlege.

Tidenes lege!

Jeg er i kontakt med fastlegen mange ganger i løpet av ett år og blir tatt godt imot hver gang. Får time raskt og han ringer alltid tilbake. Har alltid en løsning og forklarer nøye. Meget dyktig! Hatt han som fastlege i 5-6 år.

Min tidligere fastlege sendte meg hjem med en alvorlig tilstand jeg gikk med i et års tid. Etter mitt første møte med Are, konkluderte han raskt med hva det kunne være og jeg ble sendt inn til sykehus samme dag og operert umiddelbart.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Super lege!

Han er flink, tar spørsmål på alvor og opplyser om det som trengs. Han er veldig flink til å være presis, man slipper å sitte å vente på timen.

Fantastisk fastlege!

Are Hansen er en lege som tar seg tid til deg, og har deg i fokus når du er det. Han sitter ikke og skriver mens han snakker. Hansen er alltid presis og ordner alt av henvisninger, attester og prøver med en gang. Anbefales!

Kan ikke få bedre lege!!!

Tar seg tid, følger opp og er intr. Måtte dessverre bytte fastlege, da det ble for langt og dra om noe akutt skulle skje, men angrer på valget jeg har tatt!