Ole Petter Weldingh

Gjøvik Legesenter AS Mann, 64 år

Autorisert1984
Ledige plasser 9 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gjøvik Legesenter AS

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik
Ole Petter Weldingh er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Ole Petter Weldingh

Beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid, lytter til det jeg har å si og gir den hjelp jeg trenger.
Den beste legen jeg har hatt.

Bra lege

Grei lege! Men litt dårlig til å høre etter alle bekymringene en mor kan ha med sine barn! Å lite tilgjengelig !

Lytter ikke.

Weldingh lytter ikke til problemene mine, han overkjører meg og er ikke interessert i å se enkelte kroniske sykdommer. Himler med øynene når jeg forteller om plagene mine. Generelt stor mangel på respekt hos pasientene sine.
Han er heller aldri tilstedet, man har 50% sjanse til å komme til en av hans kollegaer.
Tar ofte inn to pasienter av gangen, hvor den ene sitter å venter på gynekologrommet hans.
Stresser, føler jeg ikke får ta opp det som er viktig før jeg blir ''kastet'' ut igjen.
En typisk lege av den ''gamle''skolen..

Oppriktig interessert i sykdommen

Jeg byttet til Dr. Weldingh for 6 måneder siden, og er foreløpig meget fornøyd. Jeg kom dit med kronisk sykdom, hvor han skrev mye for å få med alt av info. Neste gang jeg kom følte jeg han hadde "lest seg opp" på sykdommen, jeg fikk tips om andre medisiner og han virket oppriktig interessert i min diagnose og hvordan jeg fungerte.

Har ikke turt å ta opp noe psykisk enda, da jeg trenger å bli bedre kjent.

Minuser er lang ventetid (ca 4 uker!) på time ved ordinær bestilling. Akutt eller om man trenger en resept, ligger det klart bare etter noen timer.

God fastlege

Dr. Weldingh er en effektiv lege som tar deg på ordet når du har et problem, ikke noe "dulling" der i gården, men veldig direkte. Setter i gang ting og nøler ikke. Liten tid men det har jo alle fastleger i dag.
Alt i alt en lege jeg har sansen for, noe utradisjonell.