Tomas Halldor Pajdak

Luster legekontor

2012

Luster legekontor Telefonnummer57 68 56 0057 68 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesenteret 6868 Gaupne
Tomas Halldor Pajdak er en av 8 fastleger i Luster

1 vurdering

Siste vurderinger av Tomas Halldor Pajdak

Arrogant og lite pasientvennlig

Godt førsteinntrykk, virket effektiv og kunnskapsrik. Opplevde dette endret seg ved senere konsultasjoner. Vanskelig å få til en god dialog med og nedlatende holdning. Gir få forklaringer for å oppklare eller betrygge pasienten. Viser liten grunnleggende forståelse for at pasienten ikke har samme erfaringsbakgrunn som helsepersonell. Lite mottakelig for innspill og reagerte svært negativt på faglige motsigelser fra annet helsepersonell.

Arrogant lege

Denne mannen burde ikkje praktiser som lege og ha direkte omgang med pasientar. Han har ingen empati, er arrogant, nedlatende og har ingen interesse av å høyra på pasienten.

Neineinei

Fekk hakeslepp av måten han oppførte seg på. Ein lege skal ein kunna stola på, det følte eg ikkje eg kunne med han her. Han verka arrogant, og eg følte meg sett ned på av væremåten hans. Fekk ikkje hjelp for det eg trengde hjelp for. Anbefalast absolutt ikkje!

nope

Han er nå vikarlege på Steinkjer for Rognerud og han oppleves som arrogant og overlegen.

Får en følelse av å bli sett ned på og føler meg latterliggjort. Vet det er flere som sitter igjen med den følelsen.

anbefales ikke!