Connie Jensen

Autorisasjon (2013)

Connie Jensen er en av 70 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Connie Jensen

Fantastisk dyktig lege

Beste legen jeg noensinne har hatt! Utrolig dyktig lege som virkelig hører på deg og gjør sitt beste for at du skal få den hjelpa du har behov for!

Beste legen jeg har hatt

Utrolig sympatisk og føler virkelig at hun bryr seg om dine problemer. Hun tar deg seriøst uansett hva, undersøker og henviser videre om nødvendig. Men såpass dyktig og faglig kunnskapsrik at hun han bedømme mye selv.

Fantastisk lege!

Connie er sympatisk, forståelsesfull og hører på det du har og si. Hun tar deg på alvor og hører på hva du føler og ønsker. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne. Faglig dyktig og hun ønsker deg alltid velkommen med et smil. Hun bruker tilstrekkelig med tid på deg og hun hjelper deg å forstå tilstanden/hvorfor hun gjør de vurderingene hun gjør. Helt super lege!

Klok og empatisk.

Connie er en meget flink lege. Lyttende, dyktig, og profesjonell. Perfekt fastlege for meg. Beste legen jeg har hatt.
Ingenting å klage på der.

Beste fastlegen

Veldig hyggelig fastlege. Hun lytter, er empatisk og veldig dyktig. Man føler seg sett. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt. I tillegg er hun lett tilgjengelige, noe som er veldig fint.