Connie Jensen

Autorisasjon (2013)

Connie Jensen er en av 76 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Connie Jensen

Klok, empatisk og kunnskapsrik

Connie er svært dyktig, tar seg tid til pasientene sine, lytter og gjør gode vurderinger. Anbefaler henne på det varmeste!

Ikke helt rett for meg

Veldig hyggelig og imøtekommende. Tar seg tid til å prate med deg, dog litt på bekostning av andre pasienters tid. Føler jeg blir lyttet til, men ikke alltid tatt like seriøst om mine problemer
Flere av problemene har jeg ikke fått noe forklaring på, bare beskjed om at det ikke er farlig. Det fører til at jeg enkelte ganger følte det var bortkastet å dra til legen med smerter eller ubehag, fordi jeg fikk ingen ny kunnskap eller innsikt i hvorfor det gjorde vondt eller hva jeg kunne gjøre med det. Fikk flere ganger samme henvisning, medisiner eller beskjed om hva jeg burde gjøre når jeg kom tilbake med et problem som ikke var blitt noe bedre etter forsøk på behandling
Muligens en flink lege på andre områder, men ikke den for meg

Fantastisk dyktig lege

Beste legen jeg noensinne har hatt! Utrolig dyktig lege som virkelig hører på deg og gjør sitt beste for at du skal få den hjelpa du har behov for!

Beste legen jeg har hatt

Utrolig sympatisk og føler virkelig at hun bryr seg om dine problemer. Hun tar deg seriøst uansett hva, undersøker og henviser videre om nødvendig. Men såpass dyktig og faglig kunnskapsrik at hun han bedømme mye selv.

Fantastisk lege!

Connie er sympatisk, forståelsesfull og hører på det du har og si. Hun tar deg på alvor og hører på hva du føler og ønsker. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne. Faglig dyktig og hun ønsker deg alltid velkommen med et smil. Hun bruker tilstrekkelig med tid på deg og hun hjelper deg å forstå tilstanden/hvorfor hun gjør de vurderingene hun gjør. Helt super lege!