Thomas Rønbeck

Markveien 51 9510 Alta
Thomas Rønbeck er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Thomas Rønbeck

Blitt flinkere nå!

Før så hadde han nesten ikke tidlig pasienten problem, men noe har skjedd i positiv retning.
Hadde han blitt flinkere å jobbe gjennom dataen med flere henvisninger osv. på en legetime, så hadde han fått topp karakter.

Meget dyktig

En veldig behagelig lege. Lyttende, medmenneskelig og ikke minst faglig dyktig. Bestandig lang ventetid på venterommet, men foretrekker det, framfor en lege som haster seg gjennom konsultasjonene for å rekke klokka. Absolutt en lege jeg vil anbefale.

Veldig imøtekommende

Han er kjempe avslappende å snakke med. Føler jeg kan bruke tid på å forklare hva som er problemet. Pluss at han alltid er smilende, det hjelper veldig på det at han hele tiden er så positiv.

Glimrende lege.

Imøtekommende og seriøs. Har vært mye hos lege de siste årene. Han er effektiv, og setter enkelt opp til ny time dersom det er mange ting jeg har måttet ta opp. Anbefales på det varmeste!

God lege

Jeg har hatt legen i 2 år og er godt fornøyd. Henviser til spesiaslister når det er nødvendig. Fin og seriøs oppfølging, sender brev med informasjon når det trengs..