Dominika Brattlund Klein

Jessheimlegene DA, Bærumsklinikken AS

2018

Jessheimlegene DA Telefonnummer63 94 21 1063 94 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skogveien 2 2053 Jessheim
Dominika Brattlund Klein er en av 33 fastleger i Ullensaker
Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Dominika Brattlund Klein er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Dominika Brattlund Klein

Forståelsefull og hjelpsom

Har Klein som fastlege. Har div diagnoser og blir tatt på alvor. Tror neppe jeg hadde holdt ut "så lenge" hvis jeg ikke hadde hatt henne som fastlege.

Fantastisk trygg lege

Flott, positiv og lyttende lege skal man lete lenge etter. Hun gjør pasienten trygg og tar deg på alvor. Mine beste anbefalinger.

Blid hyggelig imøtekommende lege

Dyktig lege som ser deg. Ble henvist rakst etter symtomer som viste seg å være nyrekreft. Ferdig operert og frisk ca mnd. etter. Går jevnlig til kontroll hos henne, og er svært fornøyd med denne legen.

Blid. Men virker rotete.

Veldig blid og smilende , spør hva hun kan gjøre for deg. Men gjennomfører det svært sjelden, må mase og mase for at hun skal huske å sende henvisning. Følger ikke opp blodprøvetaking.
Kronisk forsinket, alltid en times venting, også ventingselv om du har første time da dama kommer for sent på jobb. Har ikke kapasitet til den store listen hun har.

Fantastisk lege med stor faglig kunnskap! Føler meg trygg på Dominika. Hele familien går til henne i mange år nå!