Dominika Brattlund Klein

Jessheimlegene DA

Skogveien 2 2053 Jessheim
Dominika Brattlund Klein er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Dominika Brattlund Klein

Viktige papirer og dokumentasjon blir ikke sendt

Som alle andre skriver her; en dyktig medmenneskelig lege. MEN hun sender ikke inn dokumentasjon og henvisninger noe som kan få ALVORLIGE følger både økonomisk og helsemessig!!!! Dette er svært alvorlig.
Som sagt, veldig dyktig ellers... Men det er håpløst at man ikke kan stole på legen sin.

Dyktig lege

Meget dyktig og informativ lege. Sitter sjelden igjen med spørsmål etter en konsultasjon, da handling/forklaring ofte er mer utfyllende enn forventet. Det kan være vanskelig å få time hos Dr. Klein, ofte opp til 3-4 ukers ventetid.

Må sende henvisninger selv

veldig hyggelig lege som tar seg god tid men dessverre er forsinket ca 1time hver gang jeg har time hos henne..Viktige henvisninger blir ikke sendt og umulig å få tak i pr tlf..Har ringt inn for å purre på sendte henvisniger selv og da fått til svar at aktuelle steder ikke har mottatt noe fra legen..Flaut og slitsomt når en er syk...Vurderer å bytte lege....Må ha en lege som jeg kan stole på

Empatisk, omsorgsfull og lyttende

Ros: Fantastisk lege, empatisk, rolig, lyttende og kunnskapsrik.
Tar seg alltid tid til å lytte selvom hun er forsinket

Men - henvisninger til spesialister blir aldri sendt , iallefall ikke i mine tilfeller. Hun er dessverre veldig ofte meget forsinket.

Vil ikke bytte lege, men det er frustrerende

Dårligste legen jeg har hatt

Dominika er alltid hyggelig og imøtekommende. Problemet er likevel at hun ikke følger opp noe av det hun sier hun skal gjøre. Det gjelder viktige henvisninger, utredninger osv. En henvisning tok det åtte måneder før hun faktisk sendte. Selv om jeg ved flere anledninger purret på å få den sendt. Jeg har ved flere anledninger måtte ringe jessheimlegene for å purre på at ting skal bli gjort. Det har også resultert i at de i resepsjonen har sagt direkte til meg at jeg burde bytte lege. Jeg har nå byttet fastlege og kunne ikke vært mer fornøyd med det.