Dominika Brattlund Klein

Skogveien 2 2053 Jessheim
Dominika Brattlund Klein er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Dominika Brattlund Klein

Empatisk, omsorgsfull og lyttende

Ros: Fantastisk lege, empatisk, rolig, lyttende og kunnskapsrik.
Tar seg alltid tid til å lytte selvom hun er forsinket

Men - henvisninger til spesialister blir aldri sendt , iallefall ikke i mine tilfeller. Hun er dessverre veldig ofte meget forsinket.

Vil ikke bytte lege, men det er frustrerende

Dårligste legen jeg har hatt

Dominika er alltid hyggelig og imøtekommende. Problemet er likevel at hun ikke følger opp noe av det hun sier hun skal gjøre. Det gjelder viktige henvisninger, utredninger osv. En henvisning tok det åtte måneder før hun faktisk sendte. Selv om jeg ved flere anledninger purret på å få den sendt. Jeg har ved flere anledninger måtte ringe jessheimlegene for å purre på at ting skal bli gjort. Det har også resultert i at de i resepsjonen har sagt direkte til meg at jeg burde bytte lege. Jeg har nå byttet fastlege og kunne ikke vært mer fornøyd med det.

Dyktig fastlege

Jeg er så heldig å ha Dominika Klein som fastlege. Jeg har bare positive erfaringer med henne. Hun er en lege som lytter til det du sier og lar deg få den tiden du trenger. Jeg har stor tillit til henne og hun fremstår som faglig dyktig. Jeg håper inderlig at hun fortsetter å være lege hos jessheimlegene for det finnes ikke mange som henne.

Dominikas enestående empati er uslåelig.

Etter 10 år som en "kasteball" i systemet grunnet omfattende sykdom og traumatiske hendelser, var jeg heldig nok til å få plass i Dr.Klein's liste.

Denne herlige damen har virkelig gitt meg livet tilbake og sørget for at jeg turte å flytte hjem til Norge igjen, etter å ha blitt en helseflyktning da sykdommen ikke ble tatt på alvor av min forrige fastlege.

Takk for at du er der for meg, Dominika.

Muchos Gracias, Señorita!

Har tapt seg

Hun er behjelpelig men føler at ting som er sagt ikke blir gjort. Sa hun skulle møte opp på et NAV-møte, men kom aldri. Diverse henvisninger er heller ikke fulgt opp. Trist.