Dominika Brattlund Klein

Tlf: 63 94 21 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dominika Brattlund Klein er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Dominika Brattlund Klein

Useriøs

Hyggelig nøye lege når du er inne til konsultasjon, men følger overhode ikke opp i etterkant. Ingen tilbakemelding på prøvesvar og sender ikke avtalte rekvisisjoner. Ille nok at hun alltid er forsinket opp til en time. Selv med info at fylkeslegen blir kontaktet hvis hun ikke følger opp skjer det ingen ting. Ikke akseptabelt ved viktige prøvesvar. Styr unna denne legen....

Hyggelig men utilgjengelig og sen

Veldig hyggelig og omgjengelig MEN lang ventetid, følger ikke opp på henvisninger og prøveavtaler, lover å ringe eller svare på telefon men gjør aldrig dette, selv ikke i svært viktige saker.

Ikke imponert

Veldig flott dame med stort potensial, men liten gjennomføringsevne.
Hadde nok gjort seg med litt færre pasienter

Ikke bra dessverre :(

Dominica er en veldig hyggelig og god lege men hva nytter det når jeg ikke får time hos henne. Bestiller time og får beskjed om at det er tre ukers ventetid...... noe som i seg selv ikke er bra. Tar denne timen og blir oppringt ti minutter før hvor jeg får opplyst om at timen er avlyst fordi hun er 1 1/2 time forsinket. Får ny time neste uke men blir oppringt fra legekontoret en halv time før hvor de sier hun er syk og derfor blir også denne timen avlyst ...... får høre av en nabo at nei hun var ikke syk gir han var der hos henne senere på dagen ........ går nå snart til kommune/fylkeslege med dette. Vi har fått tildelt en fastlege og nu 5 uker etter jeg bestilte time har jeg enda ikke fått vært der.

Viktige papirer og dokumentasjon blir ikke sendt

Som alle andre skriver her; en dyktig medmenneskelig lege. MEN hun sender ikke inn dokumentasjon og henvisninger noe som kan få ALVORLIGE følger både økonomisk og helsemessig!!!! Dette er svært alvorlig.
Som sagt, veldig dyktig ellers... Men det er håpløst at man ikke kan stole på legen sin.

Dyktig lege

Meget dyktig og informativ lege. Sitter sjelden igjen med spørsmål etter en konsultasjon, da handling/forklaring ofte er mer utfyllende enn forventet. Det kan være vanskelig å få time hos Dr. Klein, ofte opp til 3-4 ukers ventetid.

Må sende henvisninger selv

veldig hyggelig lege som tar seg god tid men dessverre er forsinket ca 1time hver gang jeg har time hos henne..Viktige henvisninger blir ikke sendt og umulig å få tak i pr tlf..Har ringt inn for å purre på sendte henvisniger selv og da fått til svar at aktuelle steder ikke har mottatt noe fra legen..Flaut og slitsomt når en er syk...Vurderer å bytte lege....Må ha en lege som jeg kan stole på

Empatisk, omsorgsfull og lyttende

Ros: Fantastisk lege, empatisk, rolig, lyttende og kunnskapsrik.
Tar seg alltid tid til å lytte selvom hun er forsinket

Men - henvisninger til spesialister blir aldri sendt , iallefall ikke i mine tilfeller. Hun er dessverre veldig ofte meget forsinket.

Vil ikke bytte lege, men det er frustrerende

Dårligste legen jeg har hatt

Dominika er alltid hyggelig og imøtekommende. Problemet er likevel at hun ikke følger opp noe av det hun sier hun skal gjøre. Det gjelder viktige henvisninger, utredninger osv. En henvisning tok det åtte måneder før hun faktisk sendte. Selv om jeg ved flere anledninger purret på å få den sendt. Jeg har ved flere anledninger måtte ringe jessheimlegene for å purre på at ting skal bli gjort. Det har også resultert i at de i resepsjonen har sagt direkte til meg at jeg burde bytte lege. Jeg har nå byttet fastlege og kunne ikke vært mer fornøyd med det.

Dyktig fastlege

Jeg er så heldig å ha Dominika Klein som fastlege. Jeg har bare positive erfaringer med henne. Hun er en lege som lytter til det du sier og lar deg få den tiden du trenger. Jeg har stor tillit til henne og hun fremstår som faglig dyktig. Jeg håper inderlig at hun fortsetter å være lege hos jessheimlegene for det finnes ikke mange som henne.

Dominikas enestående empati er uslåelig.

Etter 10 år som en "kasteball" i systemet grunnet omfattende sykdom og traumatiske hendelser, var jeg heldig nok til å få plass i Dr.Klein's liste.

Denne herlige damen har virkelig gitt meg livet tilbake og sørget for at jeg turte å flytte hjem til Norge igjen, etter å ha blitt en helseflyktning da sykdommen ikke ble tatt på alvor av min forrige fastlege.

Takk for at du er der for meg, Dominika.

Muchos Gracias, Señorita!

Har tapt seg

Hun er behjelpelig men føler at ting som er sagt ikke blir gjort. Sa hun skulle møte opp på et NAV-møte, men kom aldri. Diverse henvisninger er heller ikke fulgt opp. Trist.

ENESTÅENDE!

Jeg har aldri noen sinne blitt møtt på en så empatisk og forståelsesfull måte! Bedre lege skal du lete lenge etter.
Det er en stor sorg å måtte bytte fastlege pga flytting..

Hun tar seg god tid uansett hvor travelt hun har det. Om jeg har 1 eller 10 spørsmål så tar hun seg tid. Hun går igjennom alle prøvesvar nøye og forklarer det jeg måtte lure på.

Jeg har vært syk i lang tid og selv om det har vært en lang vei for å finne svaret på sykdommen så har hun aldri gitt meg opp. Selv om jeg har vært redd for at hun snart kommer til å tro jeg bare finner opp tilstanden min, så har hun trodd på meg å hjulpet meg!

Det eneste jeg kan pirke på er at hun bruker veldig lang tid på å sende henvisninger, så du må enten si at hun må gjøre det mens du sitter der eller få den skriftlig i hånden å sende den selv. Da går ting som det skal :)

Ja det er lang ventetid for å få time og ofte for å komme inn til henne når du har time MEN det er så inderlig verdt det!

Anbefales på det varmeste!!

Super lege

Ros først:
Dominika er lyttende og forståelsesfull. Hun har ingen arroganse eller nedlatende holdning som mange andre kan ha. Hun tar deg på alvor og gir en følelse av trygghet. Hun gir deg den tiden du trenger. Hos henne er ingen ting flaut eller dumt. Hun er den beste lege jeg kan tenke meg!

Så til ris:
Henvisning til spesialist eller viktige erklæringer til NAV tar uendelig lang tid. Man kan ikke stole på at det kommer frem, og må ringe gang på gang og mase. Det kan ta både 2 og 3 måneder før det kommer frem. Hun ringer heller aldri tilbake når hun lover å ringe for å gi meg beskjed om noe.

Uansett, jeg vil på ingen måte bytte fastlege og vil anbefale henne på det varmeste.

Den beste legen jeg har hatt!

Lang ventetid for å komme inn men er virkelig verdt ventetiden. Hun får ting gjort! Ingen lege har hjulpet meg så mye før. Har bare positive ting å si om henne.

Flott lege

Skriver på vegne av min mor som har dr. Klein som fastlege.
Hun har forandret livet til min mor. Jeg er så glad at noen som denne legen har klart å nå fram til min mor. Jeg vet at hun er i trygge hender.
Etter en samtale med henne ønsker jeg å beskrive henne som omsorgsfull, lyttende og rett og slett en ekspert!
Hadde jeg ikke bodd et stykke unna hadde jeg byttet til denne legen selv, anbefales!

Misfornøyd

Pasientbehandlingen MÅ forbedres, alt for lenge tid å vente tilbakemeldingen til forskjellige prøver og undersøkelser og det samme når det gjelder henvisninger til spesialister.

Kunskapsrik, men veldig vanskelig å få time

Veldig lang ventetid, men når du først er der så er hun veldig hyggelig, positiv og profesjonell.
Største kritikk. Når har jeg vært hos henne for 3 mnd siden og fortsatt har ikke fått mine resultat svar...
Ringt og purret flere ganger. Håpløs sak, hva er poenget med slikt oppfølging?

En engasjert og dyktig lege

Oppdatert, engasjert og hyggelig dame. Noe lang ventetid på å få time. Men hun tar seg god tid til pasientene sine og gjør et grundig arbeide. Er lett å få tillit til og viser mye god omsorg.

ubeskrivelig fantastisk

Etter mange år med bare rør og tull med tidligere fastlege så har jeg fått fastlege fra himmelen.. Endelig går hjulene rundt så blei påbegynt i 2007 med aldri kommet igang før nå. En super fantastisk lege