Dominika Brattlund Klein

Skogveien 2 2053 Jessheim
Dominika Brattlund Klein er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Dominika Brattlund Klein

Ikke imponert

Veldig flott dame med stort potensial, men liten gjennomføringsevne.
Hadde nok gjort seg med litt færre pasienter

Ikke bra dessverre :(

Dominica er en veldig hyggelig og god lege men hva nytter det når jeg ikke får time hos henne. Bestiller time og får beskjed om at det er tre ukers ventetid...... noe som i seg selv ikke er bra. Tar denne timen og blir oppringt ti minutter før hvor jeg får opplyst om at timen er avlyst fordi hun er 1 1/2 time forsinket. Får ny time neste uke men blir oppringt fra legekontoret en halv time før hvor de sier hun er syk og derfor blir også denne timen avlyst ...... får høre av en nabo at nei hun var ikke syk gir han var der hos henne senere på dagen ........ går nå snart til kommune/fylkeslege med dette. Vi har fått tildelt en fastlege og nu 5 uker etter jeg bestilte time har jeg enda ikke fått vært der.

Viktige papirer og dokumentasjon blir ikke sendt

Som alle andre skriver her; en dyktig medmenneskelig lege. MEN hun sender ikke inn dokumentasjon og henvisninger noe som kan få ALVORLIGE følger både økonomisk og helsemessig!!!! Dette er svært alvorlig.
Som sagt, veldig dyktig ellers... Men det er håpløst at man ikke kan stole på legen sin.

Dyktig lege

Meget dyktig og informativ lege. Sitter sjelden igjen med spørsmål etter en konsultasjon, da handling/forklaring ofte er mer utfyllende enn forventet. Det kan være vanskelig å få time hos Dr. Klein, ofte opp til 3-4 ukers ventetid.

Må sende henvisninger selv

veldig hyggelig lege som tar seg god tid men dessverre er forsinket ca 1time hver gang jeg har time hos henne..Viktige henvisninger blir ikke sendt og umulig å få tak i pr tlf..Har ringt inn for å purre på sendte henvisniger selv og da fått til svar at aktuelle steder ikke har mottatt noe fra legen..Flaut og slitsomt når en er syk...Vurderer å bytte lege....Må ha en lege som jeg kan stole på