Dominika Brattlund Klein

Tlf: 63 94 21 10 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dominika Brattlund Klein er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Dominika Brattlund Klein

Fantastisk trygg lege

Flott, positiv og lyttende lege skal man lete lenge etter. Hun gjør pasienten trygg og tar deg på alvor. Mine beste anbefalinger.

Blid hyggelig imøtekommende lege

Dyktig lege som ser deg. Ble henvist rakst etter symtomer som viste seg å være nyrekreft. Ferdig operert og frisk ca mnd. etter. Går jevnlig til kontroll hos henne, og er svært fornøyd med denne legen.

Blid. Men virker rotete.

Veldig blid og smilende , spør hva hun kan gjøre for deg. Men gjennomfører det svært sjelden, må mase og mase for at hun skal huske å sende henvisning. Følger ikke opp blodprøvetaking.
Kronisk forsinket, alltid en times venting, også ventingselv om du har første time da dama kommer for sent på jobb. Har ikke kapasitet til den store listen hun har.

Fantastisk lege med stor faglig kunnskap! Føler meg trygg på Dominika. Hele familien går til henne i mange år nå!

Etter 4 år med kronisk sykdom og x antall forskjellige leger, endte jeg opp hos Dominika til slutt. Hun er den mest sympatiske legen jeg noen gang har vært borti. Utrolig dyktig lege! Hun lytter, tar seg tiden, sender henvisninger og gjør alt for å hjelpe meg. Beste legen jeg noen gang har hatt. Kommer aldri til å bytte!