Vibeke Svanevik

Revetalgata 52 3174 Revetal
Vibeke Svanevik er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Vibeke Svanevik

Utrolig dårlig lege!

Har sjelden opplevd maken til dårligere lege. Hun er utrolig lite forståelsesfull, og er mer opptatt av å diskutere enn å høre på pasienten som har kreket seg dit og er syk. Hun skjønner ikke engang reglene for egenmelding og fremstår som patetisk og sur. Velg alle andre leger fremfor henne om du blir tildelt henne.

Et stort tilleggsminus med dette legekontoret er at de faktisk har totalt telefonvegring, og nekter å snakke i telefonen før etter kl 9. Her blir man nemlig henvist til å sende dyr SMS fremfor å kunne snakke med noen om man er syk. Og ringer du etter kl 9, så ender du opp med å ikke få hastetime samme dag. SMS er visstnok så mye mer effektivt (ironi) Særdeles uprofesjonelt kontor!

Vi i familien har det siste året hatt Vibeke Svanevik som vår fastlege. Vi er imponert over hvordan hun imøtekommer oss hver gang vi kommer til henne. Hun er faglig dyktig, ser hele mennesket og tar seg tid til å høre på oss. I tillegg er hun fantastisk hyggelig, et virkelig medmenneske.

Svært grundig og tilstedeværende

Vibeke Svanevik er vår families nye fastlege, og vi håper å beholde henne lenge. Svært tilstedeværende - ser hele mennesket og bestreber seg på å forstå sammenhenger. I tillegg er hun hyggelig, blid og lyttende med en varm personlighet. En flott lege!

Fantastisk bra og hyggelig lege.

Hun er veldig fokusert på pasienten, henviser raskt videre. Konsentrerer seg om pasienten og ikke datamaskinen.