Knut Erik Emberland

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Knut Erik Emberland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Erik Emberland

Både óg.

Har hatt Emberland som fastlege lenge med blandede resultater. Han er hyggelig som andre her nevner, men noen ganger tar ting veldig lang tid. Det er vanskelig å komme til, og turnusleger man må forholde seg til ved f.eks oppfølging. Det har vært dårlig med oppfølging og "hjelp" iforhold til psykisk helse og jeg vil ikke anbefale han dersom dette er noe du trenger hjelp med, men han har god erfaring og har vært hjelpsom med migrene. Mange av de ansatte på kontoret er hyggelig, med unntak av noen få som ikke burde jobbe der. Når man sier ifra at man besvimer og har sprøyteskrekk så er det svært ubehagelig å bli stukket i begge armene, fordi det ikke gikk første gangen. Deretter går helsepersonellet ifra deg mens du holder på å besvime, og kommer ikke tilbake til deg for å se hvordan det går.

En fantastisk lege som alltid tar deg seriøst

Emberland er den beste legen jeg har hatt uten tvil. Uansett hvor lite eller stort problemet har vært har jeg alltid blitt tatt seriøst, og henvist videre når det trengs. Han tar seg tid til å lytte og forsøker å svare på alt av dumme og mindre dumme spørsmål og bekymringer. Også hyggelige ansatte på kontor og lab.

Veldig flink lege

Han er en utrolig flink og hyggelig lege, han er et godt menneske som bryr seg om andre.
Hyggelige kontordamer på helsetorget alltid hjelpsomme og blide- de gjør sitt beste for å finne time til deg på kort tid.
Time og resept kan bestilles på app- helt fantastisk

Den beste fastlegen!

Tok meg godt imot etter han overtok min tidligere fastleges pasienter etter pensjon, anbefales på det sterkeste!

Beste som finnes.

Kan vanskelig se for meg at det finnes bedre lege. Og jeg har mye med leger å gjøre på jobb. Svært god på psykisk helse. Når han spør "hvordan går det" forventer han et skikkelig svar. Henviser til svært gode kolleger der han selv mener det trengs andres vurderinger. Han har reddet livet mitt