Knut Erik Emberland

Tlf: 55 55 92 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut Erik Emberland er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Erik Emberland

Kunnskapsrik og dyktig.

En fantastisk fastlege,kunnskapsrik og dyktig.Også evnen til å innhente kunnskap hos spesialister når det er nødvendig.Interessert hvor stort eller lite problemet er.Den beste fastlegen jeg har hatt.Også god behandling hos andre ansatte på Helsetorget.

Både óg.

Har hatt Emberland som fastlege lenge med blandede resultater. Han er hyggelig som andre her nevner, men noen ganger tar ting veldig lang tid. Det er vanskelig å komme til, og turnusleger man må forholde seg til ved f.eks oppfølging. Det har vært dårlig med oppfølging og "hjelp" iforhold til psykisk helse og jeg vil ikke anbefale han dersom dette er noe du trenger hjelp med, men han har god erfaring og har vært hjelpsom med migrene. Mange av de ansatte på kontoret er hyggelig, med unntak av noen få som ikke burde jobbe der. Når man sier ifra at man besvimer og har sprøyteskrekk så er det svært ubehagelig å bli stukket i begge armene, fordi det ikke gikk første gangen. Deretter går helsepersonellet ifra deg mens du holder på å besvime, og kommer ikke tilbake til deg for å se hvordan det går.

En fantastisk lege som alltid tar deg seriøst

Emberland er den beste legen jeg har hatt uten tvil. Uansett hvor lite eller stort problemet har vært har jeg alltid blitt tatt seriøst, og henvist videre når det trengs. Han tar seg tid til å lytte og forsøker å svare på alt av dumme og mindre dumme spørsmål og bekymringer. Også hyggelige ansatte på kontor og lab.

Veldig flink lege

Han er en utrolig flink og hyggelig lege, han er et godt menneske som bryr seg om andre.
Hyggelige kontordamer på helsetorget alltid hjelpsomme og blide- de gjør sitt beste for å finne time til deg på kort tid.
Time og resept kan bestilles på app- helt fantastisk

Den beste fastlegen!

Tok meg godt imot etter han overtok min tidligere fastleges pasienter etter pensjon, anbefales på det sterkeste!

Beste som finnes.

Kan vanskelig se for meg at det finnes bedre lege. Og jeg har mye med leger å gjøre på jobb. Svært god på psykisk helse. Når han spør "hvordan går det" forventer han et skikkelig svar. Henviser til svært gode kolleger der han selv mener det trengs andres vurderinger. Han har reddet livet mitt

Veldig fornøyd med Knut Emberland som lege. Lytter og tar godt vare på pasientene sine, både store og små :)

En dyktig og imøtekommende lege

Knut Erik er virkelig en god lege og slike som han skulle det vært flere av. Han er imøtekommende, omsorgsfull og genuin person. Som passient føler man seg ivaretatt og konfortabel med hva det enn måtte være.

Min fastlege

Min tidligere fastlege gikk av med alderspensjon , dama så ut som hun var 50+, hun var utrolig dyktig den beste jeg har hatt. Men så tok Dr. Emberland over pasientlisten fra Dr. Magnussen. Dr. Emberland er den beste lege en kan få. Nøye, kunnskapsrik, lyttende, som gir deg tid.. Har full tillit til han

En av aller beste lege jeg har

omsorgsfull flink og dyktig lege
Jaa! Tror jeg har verdens herligeste fastlege!! Han tar virkelig tid til pasientene sine, og så rolig å snill!!

Grundig og reflektert

Grundig og interessert.
Gir seg ikke.
Kommer med reflekterte råd og veiledning.
Imøtekommende og forståelsesfull, men saklig og profesjonel.
Aldri vært så fornøyd med en lege før. Føler meg veldig godt ivaretatt.

Dyktig lege.

Han setter seg inn i journalen, og jeg følte meg godt ivaretatt.

Jeg brukte Emberland under graviditeten, og med ryggproblem.

Lett å få time, samt nettbooking er topp.