Line Capjon Kjellsby

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (2006)

Ingen på venteliste

Varden Legesenter Telefonnummer66 96 54 5066 96 54 ...
Håkonskastet 5 1453 Bjørnemyr
Line Capjon Kjellsby er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Line Capjon Kjellsby

Den perfekte fastlege for meg.

Lytter og gjør egne gode observasjoner. Svært tilgjengelig. Strekker seg langt. Gir seg ikke før vi er i mål. Svært behagelig å forholde seg til. Blir trygg i hennes nærvær.

Trygg

Jeg er veldig fornøyd, har alltid tid for og høre min problem, hva ønsker jeg spørre, hun er flink behandle pasjenter! Eneste problem noen ganger lang vente tid!

Høy profesjonalitet

Engasjert og deltakende, alltid Mentalt og god fordypelse i mine plager. Hjelpsom og åpen med å søke hjelp hos andre kollegaer

Helt fantastisk fastlege!

Har hatt Line som fastlege i over 5 år, og hun er den desidert beste fastlegen jeg har vært borti.

Hun tar pasienten på alvor, tar seg god tid til å lytte, har mye kunnskap og søker kunnskap der hun ikke har umiddelbare svar. Jeg har fått så god hjelp og støtte med større og mindre helseutfordringer. Hun ringer ofte personlig for å følge opp på prøvesvar, både når funnene krever behandling eller videre utredning, men også når de har vært helt fine. Hun tar seg god tid til å forklare, og tilpasser språket til kunnskapsnivået, og dette bidrar til trygghet og mer kunnskap om egen kropp og helse.

Jeg føler meg alltid ivaretatt og lyttet til etter legetimene hennes, og føler at helsen min er i de beste hender.

Det virker som det ofte er ganske høyt pasienttrykk på legesenteret og derfor er en del ventetid, men dette kjennes verd det for å ha en slik fastlege. Av og til er det litt vel lang ventetid på å få time, som kan være uheldig.

Menneskekjær og trygg.

Fantastisk god lege som oser av trygghet og omsorg. Hun ønsker deg virkelig godt og søker kunnskap der hun ikke har det på områder som er vanskelige for alle leger. Var fryktelig dårlig i lang tid da andre leger ikke gadd søke kunnskap. Hun gjorde meg frisk.

Hilsen