Anders Sørfonden

Tlf: 07113 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Sørfonden er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sørfonden

Drømmelegen

Jeg møtte Anders første gang da han var vikar for min daværende fastlege i 2013.
Jeg har aldri vært så fornøyd mht imøtekommenhet, kompetanse, se sammenhenger og oppfølging.
Jeg ventet deretter 1 år på at hans lister skulle åpne seg. Dessverre har han nå bestemt seg for å spesialisere seg og det blir utfordrende å finne en erstatter.
Takk for at du både så meg og lyttet.
Du er virkelig drømmelegen.

En fastlege som tar deg seriøst

Anders er en kjernekar som har stor interesse for jobben sin og deg som pasient. Urolig lett å snakke med, imøtekommende, engasjert, oppdatert på nye metoder og legemidler og løsningsorientert. Definitivt den beste legen jeg noen gang har hatt med god margin.

Veldig bra

Etter at jeg flyttet til Oslo hadde jeg erfaring med 2-3 ulike leger. Anders var den klart beste av de jeg traff og jeg følte meg trygg med ham som fastlege. Han lytter og gjør en grundig jobb. Samtidig er han effektiv, men det ser jeg bare som et pluss. Jeg har nå flyttet ut av Oslo og det er synd å måtte bytte fastlege.

Den beste

Flott lege som tar vare på pasientene sine, anbefales både for voksne og funksjonshemmede barn- også som pårørende føler du deg ivaretatt.
Du føler deg hørt og tatt på alvor.

Eneste som trekker ned er første møte med legekontoret hos jentene i skranken, der virker det som dagsformen avgjør servicen. Samme og kanskje verre er det å ta kontakt på telefon. Men her er også Sørfonden flott, å hjelper til ved behov 😉

Veldig flink

Han tar hensyn til pasienter, flink å prate med pasient og finne løsning til pasient behøve. Jeg var så fornøyde, måtte bytte lege på grunn av flytting. Han var den best legen jeg fant i Norge.

Beste fastlegen jeg har hatt

Han er oppmerksom, hører på hva du selv mener er feil, og er gennerelt veldig lett å snakke med. Utrolig trist å måtte bytte fastlege pga flytting, nesten så jeg vurderer en times reisevei kun for å beholde han.

Dyktig lege

lege som tar vare på pasienten , anbefelas meget dyktig som hjelper deg å bli frisk og har tid til å følge deg opp

Imøtekommende og grundig.

Hyggelig lege med åpent sinn. Vennlig vesen, med innsikt og interesse for pasientenes problemer. Anbefales.

En super fastlege!

Føler meg utrolig godt ivaretatt hos Dr. Sørfonden. Ingen ting er vanskelig eller ubehagelig å ta opp. Jeg blir alltid tatt seriøst uansett hva det gjelder, også ting som noen kanskje ser på som "bagateller". Henviser alltid videre dersom det er nødvendig, og setter opp ny time for oppfølging. Veldig fornøyd og anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Er utrolig flink, intreessert og lytter til deg!
Han tar virkelig hensyn til hva som passer for deg.
Jeg har aldri hatt en så bra lege! Anbefaler det på
Det sterkeste!!!!! :))))

Oslos BESTE lege

Hvis du vil ha en lege som er medmenneskelig og tar seg god tid til å lytte til deg som pasient velger du Anders Sørfonden. Han er løsningsorientert, henviser videre, og gjør rett og slett alt han kan for at du skal ha det bra. Han har mye kunnskap og det merkes godt.

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten denne legen.

TOMMEL OPP.

Den hyggeligste legen i byen

Sørfonden er alltid i godt humør og har glimt i øyet. Han er kunnskapsrik uten å være verdensmester, og søker opp det han ikke kan svare på. Sørfonden er ikke redd for å henvise videre eller vond å be om en legeerklæring.

Alt i alt er hele familien storfornøyd med han som fastlege! Det eneste minuset med Sørfonden er at han jobber på en klinikk det er veldig personavhengig service hos sekretærene.

Veldig bra!

Jeg tar mange medisiner hver dag og har kronisk sykdom og er transplantert. Anders lytter på deg som pasient og ønsker et godt samarbeid. Hos min tidligere fastlege følte jeg at hun ville ha meg inn på time, uansett hva, hun ville bare tjene penger.

Jeg er i full jobb og siden jeg bytta har livet blitt enklere!

Verdens beste lege.

Jeg følte meg forstått og godt tatt vare på. Han er den mest effektive legen jeg har vært borti og han hører på dine ønsker. Jeg gikk ut av legekontoret og følte meg allerede mye bedre (psykiske problemer).

Den beste legen

Han er en bra lege som tar pasienten alvorlig og han er alltid blid og er i godt humør.Og han er hyggelig kan anbefale

En av de beste

Jeg er strålende fornøyd med Anders! Lenge siden jeg har hatt en så snill og behagelig lege, som følger opp slik han lover. Kunnskapsrik, uten å tro han er verdensmester.

Bra lege, dårlig klinikk.

En bra lege som du dessverre ikke får snakket med på telefon det hele tatt, han burde bytte klinikk.

En engasjert og dyktig lege med mye godt humør

Sørfonden er en FANTASTISK lege som virkelig tar deg på alvor! Det er kort ventetid for å få time, og man slipper å sitte lenge på legekontoret for å vente på å komme inn. Et ekstra pluss er det også at alle som jobber på legekontoret er utrolig blide, vennlige og kunnskapsrike. Jeg bytter aldrig fastlege igjen :)

Helt fantastisk!

Anders er en fantastisk god lege!
Lett å snakke med, tar deg på alvor, kunnskapsrik og grundig. Henviser videre hvis det er noe han er usikker på.
Kunne ikke vært mer fornøyd. Helt enig med vurderingen under her. Oslo's beste lege!

Kanskje den beste legen i Oslo;-)

Dr. Sørfonden er etter min mening en meget dyktig lege som tok meg på alvor da jeg kom til han. Han kan anbefales på det varmeste.