Anders Sørfonden

Medical city
Lørenfaret 3 0585 Oslo
Anders Sørfonden er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sørfonden

En fastlege som tar deg seriøst

Anders er en kjernekar som har stor interesse for jobben sin og deg som pasient. Urolig lett å snakke med, imøtekommende, engasjert, oppdatert på nye metoder og legemidler og løsningsorientert. Definitivt den beste legen jeg noen gang har hatt med god margin.

Veldig bra

Etter at jeg flyttet til Oslo hadde jeg erfaring med 2-3 ulike leger. Anders var den klart beste av de jeg traff og jeg følte meg trygg med ham som fastlege. Han lytter og gjør en grundig jobb. Samtidig er han effektiv, men det ser jeg bare som et pluss. Jeg har nå flyttet ut av Oslo og det er synd å måtte bytte fastlege.

Den beste

Flott lege som tar vare på pasientene sine, anbefales både for voksne og funksjonshemmede barn- også som pårørende føler du deg ivaretatt.
Du føler deg hørt og tatt på alvor.

Eneste som trekker ned er første møte med legekontoret hos jentene i skranken, der virker det som dagsformen avgjør servicen. Samme og kanskje verre er det å ta kontakt på telefon. Men her er også Sørfonden flott, å hjelper til ved behov 😉

Veldig flink

Han tar hensyn til pasienter, flink å prate med pasient og finne løsning til pasient behøve. Jeg var så fornøyde, måtte bytte lege på grunn av flytting. Han var den best legen jeg fant i Norge.

Beste fastlegen jeg har hatt

Han er oppmerksom, hører på hva du selv mener er feil, og er gennerelt veldig lett å snakke med. Utrolig trist å måtte bytte fastlege pga flytting, nesten så jeg vurderer en times reisevei kun for å beholde han.