Anders Sørfonden

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Anders Sørfonden er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Sørfonden

Den beste

Flott lege som tar vare på pasientene sine, anbefales både for voksne og funksjonshemmede barn- også som pårørende føler du deg ivaretatt.
Du føler deg hørt og tatt på alvor.

Eneste som trekker ned er første møte med legekontoret hos jentene i skranken, der virker det som dagsformen avgjør servicen. Samme og kanskje verre er det å ta kontakt på telefon. Men her er også Sørfonden flott, å hjelper til ved behov 😉

Veldig flink

Han tar hensyn til pasienter, flink å prate med pasient og finne løsning til pasient behøve. Jeg var så fornøyde, måtte bytte lege på grunn av flytting. Han var den best legen jeg fant i Norge.

Beste fastlegen jeg har hatt

Han er oppmerksom, hører på hva du selv mener er feil, og er gennerelt veldig lett å snakke med. Utrolig trist å måtte bytte fastlege pga flytting, nesten så jeg vurderer en times reisevei kun for å beholde han.

Dyktig lege

lege som tar vare på pasienten , anbefelas meget dyktig som hjelper deg å bli frisk og har tid til å følge deg opp

Imøtekommende og grundig.

Hyggelig lege med åpent sinn. Vennlig vesen, med innsikt og interesse for pasientenes problemer. Anbefales.