Bjørn Ruud

Storgata 23 2815 Gjøvik
Bjørn Ruud er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Bjørn Ruud

Hyggelig, vennlig og forståelsesfull

Selv om han var nesten en time forsinket, tok han tid til å svare på alle mine spørsmål på en vennlig og enkelt forklarende måte. Han var lett å snakke med om ting jeg ikke vil snakke med andre om, selv om det var første gang jeg møtte ham. Jeg anbefaler Bjørn Ruud!

Veldig god lege

Ruud er en veldig flink lege som tar seg god tid til deg som pasient og han er alltid veldig blid og profesjonell. Det eneste jeg er misfornøyd med, med Doktor Ruuds kontor er at det så og si er umulig å få tak i han per telefon. Veldig, veldig synd..

Et godt menneske

Tar deg på alvor, på både små og større ting. Flink til å bruke spesialister.Og fremfor alt, et virkelig godt menneske.

Den beste legen jeg har hatt

Ruud er en av få leger som faktisk tar deg alvorlig, og gjør fremgang. Han tar deg seriøst og undersøker meget nøye, samtidig som at han retter seg direkte til deg som pasient på et menneskelig plan som gjør det lett å snakke med han og forklare han div. problemer.
Han er respekterende, forståelsesfull og jordnær. Han tar tak i ting med en gang, og vil faktisk hjelpe deg.

Han har gjort mer for meg på kort tid, enn det andre leger har gjort i løpet av hele mitt liv.

Ruud er en av de få legene som er gull verdt.

Meget dyktig og god.

Tid til å lytte på deg som pasient, samtidig så er han resultatorientert. Han leter etter diagnose og finner han det ikke ut sender han deg hurtig videre til spesialist