Lisbeth Hansen

Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1450 Nesoddtangen
Lisbeth Hansen er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Lisbeth Hansen

Har ikke tid til sine pasienter

Har veldig dårlig tid til pasienten. Kommer med diagnose før du har rukket å snakke ferdig. Lite empatisk i væremåte.

God og tillittsvekkende

Veldig fornøyd med denne fastlegen! Har hatt Lisbeth Hansen som lege for meg selv og begge barna i to år og opplever henne som en god lege og støttespiller for familien gjennom svangerskap og i sykdomsperioder. Opplever å bli sett og ivaretatt hele veien. Hun er effektiv, men lytter godt til pasienten, er treffsikker i sine diagnoser og har oppdatert innsikt i helse og helsevesen. Hun finner gode løsninger i vanskelige situasjoner og er et medmenneske som ser pasienten. Nesoddtangen legesenter kunne forøvrig vært mer tilgjengelig i sin kommunikasjon med pasienten. Det oppleves iblant unødvendig byråkratisk å kontakte legen. Jeg savner å kunne bli oppringt av fastlegen når det gjelder korte spørsmål/beskjeder og prøvesvar feks, og det har iblant vært vanskelig å bestille time via deres bookingsystem via Helsenorge/sms.

Veldig god lege som tar deg på alvor

Jeg har hatt Lisbeth Hansen som lege gjennom to vanskelige svangerskap. Hun har vært utrolig flink til å følge opp, og tar pasienten på alvor. Jeg har alltid opplevd at hun har god tid når jeg er hos henne. Hun tar seg tid til å høre og undersøke ordentlig. Hun husker det vi snakket om forrige gang. Jeg har alltid opplevd å få time på dagen hvis jeg trenger det.

Fantastisk lege som bryr seg

Jeg har hatt Lisbeth Hansen som fastlege gjennom et vanskelig svangerskap og i en periode etterpå med mye sykdom og vanskeligheter omkring meg. Selv bagatelliserer jeg helseproblemer og holder ut, og det var noe spesielt bra i den perioden at jeg hadde en fastlege som fulgte opp, sendte meg videre i systemet der det trengtes og satte meg opp på nye timer og ekstrasjekker. Hun var helt utrolig.

Samtidig hadde hun svært mye å gjøre, og det var rett og slett imponerende at hun fikk til alt sammen med så lite forsinkelser, og i tillegg kalte meg inn til timer.

God lege

Har vært hos denne nye fastlegen min to ganger. Merker med en gang at hun er et varmt mennske. Og hun har masse kunnskap som hun kommuniserer bra. Svært fornuftig og dyktig. Henviser uten et blunk hvis det trengs.