Lisbeth Hansen

2003

Lisbeth Hansen er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Lisbeth Hansen

Rask, omsorgsfull og kunnskapsrik

Hun har vært fastlegen min lenge, og jeg har ikke en eneste ting å klage på. Hun ser meg i øynene, er omsorgsfull og kommer med lure løsninger. Lisbeth er også god til å se meg og min livssituasjon i sin helhet, og spør nysgjerrig om hvordan jeg har det ellers i livet, utover det som er tematisert i konsultasjonen. Hun klarer å balansere det å være effektiv med det å gi meg tid slik at jeg føler meg sett og hørt.

the best!

Dr. Lisbeth Hansen is the best doctor I have ever had in my live, maximum attention, easy to communicate, great diagnostitian, correct recommendations. Always smiling, very nice and polite. Very satisfied.

Veldig kunnskapsrik, lydhør og trygg lege

Både jeg og ungene har fått super oppfølging når det har vært noe. Hun har gode kunnskaper og der hun er usikker henviser hun videre til spesialister. Forespørsel om fornyelse av resepter skjer raskt.

Trygg og kunnskapsrik

Hun er kunnskapsrik, trygg, lyttende, saklig og nøye. Ville aldri byttet fastlege og anbefaler hun med hånden på hjertet!

omsorgsfull og trygg

tar seg god tid. er grundig. kontakter gjerne spesialist eller sykehus når dette er nødvendig. er god på å kommunisere med NAV. Hun er løsningsorientert. er god til å lytte. i det hele tatt en dyktig diagnostiker.