Lisbeth Hansen

Nesoddtangen Legesenter

2003

Nesoddtangen Legesenter Telefonnummer66 96 40 4066 96 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestveien 51 1452 Nesoddtangen
Lisbeth Hansen er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Lisbeth Hansen

Profesjonell og løsningsorientert

Har alltid fått god hjelp av Lisbeth, og har hatt henne som fastlege i mange år.
Opplever henne som faglig dyktig, og hun henviser når det er nødvendig.

Saklig, kunnskapsrik og trygg

Lisbeth Hansen er fokusert, rolig og hyggelig, kunnskapsrik og oppmerksom. Hun følger opp grundig og har sett over journalen før timen. Henviser hvis hun er usikker.

Har ikke tid til sine pasienter

Har veldig dårlig tid til pasienten. Kommer med diagnose før du har rukket å snakke ferdig. Lite empatisk i væremåte.

God og tillittsvekkende

Veldig fornøyd med denne fastlegen! Har hatt Lisbeth Hansen som lege for meg selv og begge barna i to år og opplever henne som en god lege og støttespiller for familien gjennom svangerskap og i sykdomsperioder. Opplever å bli sett og ivaretatt hele veien. Hun er effektiv, men lytter godt til pasienten, er treffsikker i sine diagnoser og har oppdatert innsikt i helse og helsevesen. Hun finner gode løsninger i vanskelige situasjoner og er et medmenneske som ser pasienten. Nesoddtangen legesenter kunne forøvrig vært mer tilgjengelig i sin kommunikasjon med pasienten. Det oppleves iblant unødvendig byråkratisk å kontakte legen. Jeg savner å kunne bli oppringt av fastlegen når det gjelder korte spørsmål/beskjeder og prøvesvar feks, og det har iblant vært vanskelig å bestille time via deres bookingsystem via Helsenorge/sms.

Veldig god lege som tar deg på alvor

Jeg har hatt Lisbeth Hansen som lege gjennom to vanskelige svangerskap. Hun har vært utrolig flink til å følge opp, og tar pasienten på alvor. Jeg har alltid opplevd at hun har god tid når jeg er hos henne. Hun tar seg tid til å høre og undersøke ordentlig. Hun husker det vi snakket om forrige gang. Jeg har alltid opplevd å få time på dagen hvis jeg trenger det.