Lisbeth Hansen

Autorisasjon (2003)

Lisbeth Hansen er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Lisbeth Hansen

En travel "superlege".

Etter første besøk tenkte jeg at dette var litt av en "superlege" som stilte diagnose og skrev ut resept på medisiner før jeg knapt nok hadde satt meg. Etter et par besøk til hvor hun tydelig viste at hun hverken husket meg, min sykdom eller hadde tatt seg tid til å sjekke journalen skjønnte jeg at hun var håpløst lite interesert i meg som pasient. Satt igjen med en følelse av at jeg hadde vært med i en konkuranse: "Hvordan, som fastlege, klare flest pasienter på kortest tid".

Vennlig og samvittighetsfull

Hele familien bruker henne og vi føler oss alltid tatt på alvor. Veldig god oppfølging og svært omsorgsfull da min mann var alvorlig syk. Hun tar seg tid og er svært opptatt av å komme til bunns i det hvis vi har noen plager.

overarbeidet ?

Er nok en dyktig lege om du får tak i henne de to dagene i uka hun jobber. kan ta opptil 14 dager å få en time. Umulig å fåtaki på tlf. Flink til å henvise til eks. spesialist,men er tydelig overarbeidet å virker fraværende å stressa under konsultasjon.

Stresset og vanskelig å snakke med

Her må jeg si meg enig med den som beskriver henne som travel. Min dobbelttime ble raskt og avvisende avsluttet med et "var det noe mer" ? Først var hun en halv time "forsinket". Ubegripelig da hun var den som hyppigst hentet pasienter fra venterommet. Så ble jeg avspist med 10 minutter til tross for at jeg hadde bestill dobbelt time for at hun skulle kunne ta seg litt bedre tid enn hva jeg tidligere har opplevd. Dette er dårlig og respektløst. Har nå bytta fastlege..

Travel dame - Her går det unna

Lang ventetid og gir umiddelbart intrykk av at du bør være rask da hun har det travelt fordi andre pasienter venter på å komme inn.