Anish Varughese Abraham

Risavika Legekontor
Risavika Havnering 247 4056 Tananger
Anish Varughese Abraham er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Anish Varughese Abraham

Vi vurderer å bytte fra vår lokale fastlege fem minutter unna, og reise fra Sandnes til risavika for å ha Abraham som fastlege. Det sier sitt. Trygg, pålitelig, kunnskapsrik, tillitsvekkende og tar sine pasienter på alvor. Takk for all hjelp vi fikk det halve året vi hadde deg som vikarlege i Sandnes.

Very glad to find this doctor

It doctor which give time for his patients,and care what you are concern about. As a foreigner in Norway sometimes it no easy to find good doctor who will care about you,but DR.Anish Varughese Abraham I would recommend to anybody.Me and my wife very happy.
Thank you doctor Anish Varughese Abraham.

Arrogant og ekstremt lite hjelpsom

Ingen hjelp å få. Veldig lite hjelpsom dame i resepsjonen. Burde aldri sittet der. Hissig og ekstremt lite informativ. Er det slik de møter sjuke folk? Styr unna!

Kan bare beskrives med...

Han er den gode legen som tar seg tid-som lytter og trøster og gir pasienten medbestemmelserett.
Han har en høy grad av tilstedeværelse-er vennlig og imøtekommende!

Flink, sympatisk, god med barn.

Denne legen tar barn og foreldre på alvor. Han ser hele bildet. Snakker godt med barna, og gir dem trygghet. Fremstår som meget flink, vennlig og dyktig. Kommuniserer svært godt med voksne og barn. Får tillit til ham.