Ingvild Vatten Alsnes

Opus Legesenter AS

2012

Opus Legesenter AS Telefonnummer51 68 78 5051 68 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jærveien 12 4319 Sandnes
Ingvild Vatten Alsnes er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ingvild Vatten Alsnes

Denne legen kan alt

Denne legen har hjulpet meg mye og er meget dyktig. Jeg kommer alltid inn på avtalt tid og hun husker hele sykdomshistorien min - hun har fokus på å få deg frisk så fort som mulig

Oppmerksom og kunnskapsrik

Er svært godt fornøyd med min fastlege. Hun er godt forberedt når jeg kommer til avtalt tid. På en effektiv måte gjennomgår hun hver gang mine behov i forbindelse med min sykdom, prøveresultat m.m. God til å forklare prøveresultat m.m. Når jeg stiller spørsmål får jeg svar og forklaring. Føler alltid at hun bryr seg og snakker med meg.

Fravær

Alsnes har aldri vært tilgjengelig og hele legesenteret har svært dårlig service. Elendig diagnotisering. Det anbefales ikke hvis du er ung kvinne og er usikker på din helse.

Meget flink - Rett på sak

Ingvild er meget flink. Hun er Rett frem - korte besøk men problemene blir fikset. Jeg hadde øreeksem I flere år og hun diagnoserte dette på første besøk - ingen Andre leger kunne finne noe- Ikke hatt problemer siden den gang. Eneste problem er å få time da Hun er meget opptatt

Dyktig

Dyktig lege med mye kunnskap. Blir møtt med et smil. Hun er tydelig, forstår og forklarer dersom du lurer på noe. Veldig flink med små barn. Anbefaler denne legen.