Anders Oddmund Aaserud

Autorisasjon (1984)

Bragernes Legesenter Telefonnummer32 21 35 1032 21 35 ...
Bragernes Torg 6A 3017 Drammen
Anders Oddmund Aaserud er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anders Oddmund Aaserud

Snill, omsorgsfull lege

Bare gode ting å si om han! Han bryr seg om deg og har hatt han som lege i litt over fem år! Jeg blir lei meg når han pensjoneres!

Kunnskapsrik, forståelsesfull og dyktig

Har hatt Anders som fastlege siden 2001 og gruer meg til den dagen han skal pensjoneres. Mange i min familie har han som fastlege og er veldig fornøyd. Anders har alltid vært behjelpelig med alle mine problemer. Han kan faget godt og viser forståelse. Ingenting å klage på rett og slett! Verdens beste lege!

Kunnskapsrik og ivaretagende

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg er veldig fornøyd. Han er dyktig, trygg, kunnskapsrik og meget behagelig lege. Ivaretar meg og følger meg opp hele tiden. Gruer meg til han går av med pensjon.

Fantastisk lege.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Han er dyktig, trygg, kunnskapsrik og meget behagelig lege.

Stresset, mangel på engasjement og interesse.

Aaserud har hjulpet meg ved flere anledninger,og har ved mange tilfeller gjort en grei jobb. Sitter likevel igjen med en uggen følelse. Legen virker ofte stresset og gir også ofte utrykk for at han har dårlig tid. Jeg føler meg dessverre ikke tilstrekkelig ivaretatt og sett. Jeg syntes ikke han engasjerer seg tilstrekkelig for å hjelpe meg. Han følger heller ikke opp slik jeg har behov for når jeg tar kontakt. Får melding på sms om at han ikke har kapasitet til å besvare henvendelsen og at jeg må sette opp ny time. Dette er ugreit når jeg er lang ventetid og jeg er syk og hjelpetrengende i øyeblikket.