Maria Benedicte Jacquet

Langnes legesenter

2012

Ingen på venteliste

Langnes legesenter Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Maria Benedicte Jacquet er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Maria Benedicte Jacquet

Lite hyggelig og skriver ut feil resepter

Kom for å få resept på noen vaksiner. Virker lite åpen og hyggelig og det virker som jeg er mest til bry. Måtte nærmest krangle for i det hele tatt å få lov til å ta vaksiner. At på til er det skrevet ut flere feilresepter til meg, slik at jeg ikke fikk tatt noen av de vaksinene jeg faktisk skulle ha.

Ufin, krenkende og uempatisk.

Helt forferdelig lege. Måten hun oppfører seg på er rett og slett hårreisende. Fnyser, avbryter deg og er på ingen måte interessert i å hjelpe, og ble møtt med så lav mangel på menneskeverdi og respekt at jeg rett og slett følte meg undertrykt på vegne av hvordan hun behandlet meg den korte tiden jeg hadde henne. På en av timene ønsket jeg å be om henvisning til psykolog, og med hadde noen i familien min skrevet et brev der det ble utdypet litt om min psykiske helse, og hun så ikke på brevet en gang, leste ikke første ordene i brevet før hun kastet lappen og nok en gang fnyset og sa «hjelper ikke hva faren din synes heller», og konstanterte med at jeg IKKE skulle få psykisk helsehjelp. Om du ønsker å bli behandlet med medmennesklig respekt, burde du styre unna, hun er rett og slett et ekkelt menneske.

, kun har skapt mere problemer for meg, isteden for å hjelpe å ordne opp i dem.

Kjemien stemte ikke fra første konsultasjon, trenerte saken fra første konsultasjon. Har inntrykk av at hun mangler noe vesentlig for en lege: menneskekunnskap.

En dyktig lege

Jeg ble hørt og fikk nødvendig undersøkelse. Maria er en lege som klarer både å lytte og gi klare tilbakemeldinger og råd.

Nedlatende og arrogant

Har vært til denne legen en gang da min daværende fastlege sluttet. Fikk ikke noe som helst hjelp og følte meg bare til bry. Håper hun gjør noe med den arrogante holdningen sin, da en lege slett ikke burde oppføre seg slik. En lege bør absolutt ta pasientene sine på alvor, noe jeg føler hun ikke gjør. Skiftet fastlege med en gang etter denne timen.