Kristian Bjellånes

Autorisasjon (2010)

Ytteren Legesenter Telefonnummer75 13 58 5075 13 58 ...
Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Kristian Bjellånes er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristian Bjellånes

Omsorgsfull og hjelpsom

Opplever han som en fantastisk god lege. Har hatt mye hjelp fra han både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Han tar meg alltid seriøst og gjør så mye han kan for å hjelpe. Inne hos han er alltid et trygt og godt sted å komme. Alt i alt utrolig fornøyd og kunne ikke fått sagt det nok egentlig!

En empatisk og trivelig fyr, som i tillegg er en super lege.

For meg er en time hos Kristian noe å glede seg til. Ikke bare for fikset "skaden", men også for å møte en person jeg vet oppriktig bryr seg. Han har siden han kom til legesenteret vært der for meg i både opp og ned tider.
Han har alltid tatt meg på alvor og har hjulpet meg gjennom svært krevende år av livet mitt.
Når andre etater (les VOP) har somlet og sviktet tok han deres etterslep på strak arm. Og gjorde faktisk en bedre jobb enn hva jeg opplevde hos vop.
Aldri har jeg følt meg i veien eller presset på tid hos han.
Ventetid er noe alle klager over ang sin fastlege, jeg er ikke en av de. To ganger av mange år med hyppige besøk har han vært "sein". Den ene gangen når en fastlege var syk og en var på seminar og de igjen måtte dekke inn. Den andre da en seks år gammel jente måtte snike i køen siden hun hadde brukket armen stygt. Begge gangene helt utenfor hans kontroll.
Selv etter jeg flyttet til nabokommunen nekter jeg å bytte fastlege. Gull-leger som dette er det ikke mange av.
En knall fyr og en for meg uvurderlig lege.

Useriøs

Ofte mer en 20 minutter sen, fikk ikke mye ut av behandlingen. Opplevde han som arrogant, uvitende, brautende og lite flink med mennesker.

Vennlig,konkret,lyttende,handlende og seriøs.

Ikke min fastlege,men fikk time hos han pga akutt nyresteins smerter. Han tar meg på alvor og utøver sin lege gjerning slik jeg håpet. En lege som tar deg på alvor. Rydde raskt opp i forhold til mine problemer.

Alltid hyggelig

Kunnskapsrik og et flott menneske. Tar seg allltidgod tid til å forklare å hjelpe. Føler meg ikke iveien, noe jeg opplevde andre steder.