2007

Søndre Torv 7 3510 Hønefoss
Marina Aksønova-Dehli er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marina Aksønova-Dehli

God oppfølgning og tillitsfull.

Brukt henne siden Grønvold. Svært fornøyd med henne. Gode erfaringer med sms tjenester. Absolutt Og anbefale.

Veldig flink og veldig hyggelig!

Marina er en dyktig lege, som alltid kan hjelpe. Er det akutt får man alltid rask time. Ellers har man jo tid til å vente litt. Helserespons-systemet for timebestilling er veldig moderne og virker bra.

Jeg gir Marina min beste anbefaling. Som pasient hos Dr. Grønvold i nesten 40 år - valgte jeg å forsette da hun overtok hans praksis og kontorer.

Har også god erfaring med henvisning til spesialist når det er behov for det. Får også alle de typer tester av blodprøver etc., som jeg ønsker - også de som de fleste nordmenn ikke kjenner til og ikke er en del av "normen".

Marina og hennes assistenter tilfredstiller på alle måter det som jeg forventer hos en almenpraktiserende lege.

Tokk 3 dager før jeg fikk time

Sendte meldinger 2 ganger, prøvde å ringe men svarer ikke. Tokk 3 dager før jeg fikk time, som jeg trengte hjelp til snarest mulig (fikk ikke sovet, pga et utbrudd)

Huffda. ......

Denne legen vil jeg ikke anbefale...... Hun er svært dårlig I norsk, og man blir sittende å lure på om hun forstår det jeg forteller. Hun virker også lite interessert i meg som pasient., ja hun kan til og med sitte å gjespe mens jeg snakker.
Ønsker en lege som er interessert i pasientene sine, så jeg bytter.

lite tilgjengelig.

Problemet med denne legen er at det er så vanskelig å komme i kontakt med henne. Man kan ringe eller sende meldinger, men hun tar aldri kontakt tilbake. Dette er svært ergerlig, når man vet om svar på prøver etc.
Et annet problem, er hennes dårlige språkkunnskaper. Det er rett og slett vanskelig å kommunisere med henne. Hun slår ofte over på russisk og det er et språk jeg ikke kan. Når hun snakker norsk, har hun en mumlende måte å snakke på.
Vet ikke hvor god hun er faglig, da jeg ikke har vært veldig syk når jeg har vært hos henne, men kommunikasjonsproblemer og utilgjengelighet gjør at jeg vil bytte lege.

Vil ikke anbefale henne som fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har hatt Marina som fastlege i 7 år og er veldig fornøyd. Hun tar alle henvendelser seriøst og ingen spørsmål er for dumme. Hun er faglig dyktig og rask til å henvise videre til spesialister dersom hun mener dette trengs. Hun er ikke en "vent å se lege" og setter i gang tiltak med en gang. Hun er russisk av opprinnelse, men hun snakker godt norsk. Skulle det være noe utydelig forklarer hun seg på en annen måte. Det kan være noe venting en gang i blandt, men ikke mer enn hva det er andre steder. Anbefaler henne på det sterkeste som fastlege, siden jeg selv er så innmarri fornøyd.

Dyktig og samvittighetsfull

Dr. Aksønova-Dehli har vært min fastlege i flere år. Hun er alltid hyggelig og interessert i meg som pasient og prøver å gjøre alt for at jeg skal bli bedre. Hun henviser meg alltid videre til spesialist hvis jeg har plager som hun ikke kan hjelpe meg med. Hun er den som foreslår flere undersøkelser og virker oppriktig interessert i min helse. Utrolig nok husker hun plager jeg hadde for flere år siden og som jeg selv hadde glemt. Selv om hun ikke er norsk, snakker hun slik at jeg godt kan skjønne hva hun sier. Noen har visst problemer med det. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

Dyktig lege

Dr. Dehli er en dyktig lege man kan stole på.
Henvendelser fra pasienter blir tatt på alvor.

Ufortjent omtale !

Har hatt henne som fastlege i 3 år. ALLTID hyggelig og tid til meg. Sliter litt med norsken og mumler litt, men med litt velvilje går det bra. Blir tatt på alvor og henviser greit videre. Føler at alt fungerer greit. Er selv utlending med 23 år i Norge. Byttet fra Ringerike Medisinske senter. Sekretæren Susanne er veldig flink. Klem til Marina fra Saisuda.

Den dårligste legen jeg har møtt

Meget dårlig i norsk, ofte er det ikke lett å forstå hva hun sier. Viser ingen respekt, man føler seg verken sett eller hørt. Henviser ikke videre selv om hun ikke vet selv hva som skal gjøres, sier bare at "det går nok bra". Jeg er ikke oftere hos legen enn 1-2 ganger i året, men vil absolutt ikke anbefale denne legen. Har nå byttet fastlegen og er så glad for det

Svært misfornøyd !

Hallo dere !

Jeg har nå gått til Marina i noen år, og jeg har alltid hatt lyst til å bytte men siden jeg kun er hos legen 1 gang i året så tenkte jeg at jeg får vende meg til å ha en dårlig dag i året. Marina sliter ganske med å snakke norsk, det er vanskelig å forstå hva hun sier. Venterommet er klamt og man får dårlig luft. Så er du ikke syk når du kommer, så er du det når du drar.

Det er alltid hyggelig å komme til legesekretæren, hun gjør jobben godt og tar meg alltid godt i mot!

Jeg er derfor nå så lei av å ikke bli skjønt eller skjønner hva legen sier. Så hvis du vil ha Marina som lege, så bør du tenke deg godt om!
Jeg har byttet fastlege NÅ, etter å ikke ha orket mer!

Håpløs lege

Elendig service. Lang ventetid på tross på tross av hastetime og akutt. Alltid dårlig tid og på farten til et eller annet. Snakker dårlig norsk og behersker ikke computer. Driver fortsatt med telefax! Sjelden tilgjengelig.
Unngå denne legen.

Alltid hyggelig

Det er alltid hyggelig å komme til en lege du føler har både tid og mulighet til å høre på deg.
Etter mange år hvor jeg har blitt avfeid hos diverse leger, var det her jeg til slutt fikk gehør for plagene mine, noe som har ressultert i snart tre operasjoner.....

Dårlig styring på økonomien

OBS! OBS!
Jeg byttet ut denne lege våren 2010.
I april 2013 skriver hun en faktura på
konsultasjon 8/9-2010 og sender den direkte til inkasso.
En konsultasjon flere måneder etter jeg har sluttet
å bruke denne lege.

Bra førsteinntrykk som ny "kunde"

Kom i gjennom på tlf. på første forsøk ved time bestilling. Hyggelig og effektiv "sykepleier" Merket knapt stikket for blodprøve. Erfaren!
Fint venterom. Lege imøtekommende og hyggelig, men litt vanskelig å forstå. Da er det bare å spørre opp igjen?
Fornøyd så langt.

Ikke fornøyd.

Marina virker som en trivelig lege, men det kan være litt vanskelig for meg å forstå hva som blir sakt. det er veldig vanskelig å komme igjennom på telefon og sms. Jeg har ved 4 tilfeller ikke fått svar på viktige sms. Det er lang ventetid og mange pasienter på venterommet. Føler ikke jeg har blitt fulgt opp på en forsvarlig måte. Ved flere tilfeller har legekontoret vært stengt og da får du kun øhjelp på annet legekontor. Legekontoret er kun åpent mandag til fredag. Jeg byttet fastlege for jeg ville føle meg mere ivaretatt og trygg. Når det er sakt, så føler jeg at hun er faglig flink og tar meg på alvor.

Meget misfornøyd med besøket

Etter kun ett besøk hos Marina kan jeg fastslå at jeg vil bytte til en annen fastlege! Hun var en halvtime forsinket og hun ville bare hjelpe meg med en av to ting jeg kom til henne for å løse. Dette til tross for at den ene saken min kun tok ca fem minutter å bli ferdig med. På venterommet henger det plakater hvor det står at hver pasient får 15 - 20 minutter, og siden mitt besøk kun hadde vart i fem minutter ble jeg svært misfornøyd med at hun ikke ville ta for seg det andre problemet mitt. Jeg synes det blir feil at pasienten må lide for at hun er forsinket på grunn av at en pasient tidligere på dagen har brukt for lang tid. Dette ble ikke bedre da hun i tillegg fortalte meg at pasienten som hadde vært inne før meg fikk ta opp tre problemer. Jeg følte at hun ikke tok seg tid til meg og at hun var vanskelig å snakke med. Hun snakket også veldig utydelig og jeg hadde problemer med å forstå hva hun sa selv den korte tiden jeg var inne. Vil ikke anbefale denne legen!

Dette passet ikke for meg

Det ble utrolig komplisert å kommunisere pr sms,(jeg behersker formen)
Hun henviste videre og tok problemet på alvor men opplevdes for meg veldig arrogant.

Elendig telefonservice og for dårlig til å snakke norsk

Har kun EN sekretær som løper og gjør så godt hun kan men telefonen blir så godt som ikke besvart, noe som er svært frustrerende for en som ikke er i stand til å kommunisere via sms. Bør ta et oppfriskningskurs i norsk for hun snakker for fort med aksent som kan være grunnlag for missforståensler for eldre pasienter. Snakker også over hodet på pasienten og ikke til pasienten hvis ledsager er med. Er hyggelig og rask, men noen ganger får man ikke anledning til å fullføre før man blir sendt ut igjen.

Veldig bra lege.

Jeg er veldig fornøyd med Marina. Hun tar pasienetene på alvor og er rask til å henvise videre.