Autorisasjon (2007)

Søndre Torv 7 3510 Hønefoss
Marina Aksønova-Dehli er en av 30 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marina Aksønova-Dehli

Trygg!

Veldig god lege. Jeg følte meg forstått og forsto alt hun sa og ble tilsendt til behandling fra første møtet jeg hadde med hun, i motsetning til andre som ikke tok min depresjon like seriøst og sa jeg var for ung. Anbefaler henne sterkt og synes oss mennesker kan ha nytte av å ha mer omsorg og forståelse for hverandre, og heller se det positive i hverandre.

Russisk lege uten empati

Jeg vil beskrive denne legen som usympatisk, med ovenfra-og-ned holdning. Fikk nærmest følelsen av å være i veien under konsultasjonen. Språkproblemene gjorde ikke situasjonen bedre, og for meg er det viktig å kunne kommunisere godt med min lege. Virket som om hun har ønsket å gå av med pensjon i lengre tid. Det ble ny fastlege på meg.

Forferdelig menneske

Snakker ikke norsk, bruker google transelate. Meget lite omgjengelig og ganske frekk. Dårligste lege jeg har vært borti.

Trygg og kunnskapsrik.

En kjempegod lege, tar seg tid til å lytte og gir et inntrykk av å være sikker på seg selv. Et minus kan være mange vikarer, men har bare gode erfaringer også med disse

Distre og mange vikarer

Dr. Dehli er hyggelig og grei. Hun skjermet meg nok for et hjerteinfarkt ved å henvise meg videre da hun selv var usikker. Jeg kan forstår at mange sliter med å forstå hva hun sier, og det frister ikke å prate om vanskelige ting når kommunikasjonen er såpass vanskelig.Det som imidlertid er mest plagsomt, er den store gjennomtrekken av legesekretærer og legevikarer.
På 3 besøk har jeg opplevd å møte like mange leger.