2007

Søndre Torv 7 3510 Hønefoss
Marina Aksønova-Dehli er en av 29 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marina Aksønova-Dehli

Hjelper og lytter

Har fått alltid den hjelpen jeg har ønsket meg. Hjelpsom god til å lytte og hører pasienten. Flott lege . Er meget fornøyd med fastlegen.

God oppfølgning og tillitsfull.

Brukt henne siden Grønvold. Svært fornøyd med henne. Gode erfaringer med sms tjenester. Absolutt Og anbefale.

Veldig flink og veldig hyggelig!

Marina er en dyktig lege, som alltid kan hjelpe. Er det akutt får man alltid rask time. Ellers har man jo tid til å vente litt. Helserespons-systemet for timebestilling er veldig moderne og virker bra.

Jeg gir Marina min beste anbefaling. Som pasient hos Dr. Grønvold i nesten 40 år - valgte jeg å forsette da hun overtok hans praksis og kontorer.

Har også god erfaring med henvisning til spesialist når det er behov for det. Får også alle de typer tester av blodprøver etc., som jeg ønsker - også de som de fleste nordmenn ikke kjenner til og ikke er en del av "normen".

Marina og hennes assistenter tilfredstiller på alle måter det som jeg forventer hos en almenpraktiserende lege.

Tokk 3 dager før jeg fikk time

Sendte meldinger 2 ganger, prøvde å ringe men svarer ikke. Tokk 3 dager før jeg fikk time, som jeg trengte hjelp til snarest mulig (fikk ikke sovet, pga et utbrudd)

Huffda. ......

Denne legen vil jeg ikke anbefale...... Hun er svært dårlig I norsk, og man blir sittende å lure på om hun forstår det jeg forteller. Hun virker også lite interessert i meg som pasient., ja hun kan til og med sitte å gjespe mens jeg snakker.
Ønsker en lege som er interessert i pasientene sine, så jeg bytter.