2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Søndre Torv 7 3510 Hønefoss
Marina Aksønova-Dehli er en av 29 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marina Aksønova-Dehli

Tokk 3 dager før jeg fikk time

Sendte meldinger 2 ganger, prøvde å ringe men svarer ikke. Tokk 3 dager før jeg fikk time, som jeg trengte hjelp til snarest mulig (fikk ikke sovet, pga et utbrudd)

Huffda. ......

Denne legen vil jeg ikke anbefale...... Hun er svært dårlig I norsk, og man blir sittende å lure på om hun forstår det jeg forteller. Hun virker også lite interessert i meg som pasient., ja hun kan til og med sitte å gjespe mens jeg snakker.
Ønsker en lege som er interessert i pasientene sine, så jeg bytter.

lite tilgjengelig.

Problemet med denne legen er at det er så vanskelig å komme i kontakt med henne. Man kan ringe eller sende meldinger, men hun tar aldri kontakt tilbake. Dette er svært ergerlig, når man vet om svar på prøver etc.
Et annet problem, er hennes dårlige språkkunnskaper. Det er rett og slett vanskelig å kommunisere med henne. Hun slår ofte over på russisk og det er et språk jeg ikke kan. Når hun snakker norsk, har hun en mumlende måte å snakke på.
Vet ikke hvor god hun er faglig, da jeg ikke har vært veldig syk når jeg har vært hos henne, men kommunikasjonsproblemer og utilgjengelighet gjør at jeg vil bytte lege.

Vil ikke anbefale henne som fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har hatt Marina som fastlege i 7 år og er veldig fornøyd. Hun tar alle henvendelser seriøst og ingen spørsmål er for dumme. Hun er faglig dyktig og rask til å henvise videre til spesialister dersom hun mener dette trengs. Hun er ikke en "vent å se lege" og setter i gang tiltak med en gang. Hun er russisk av opprinnelse, men hun snakker godt norsk. Skulle det være noe utydelig forklarer hun seg på en annen måte. Det kan være noe venting en gang i blandt, men ikke mer enn hva det er andre steder. Anbefaler henne på det sterkeste som fastlege, siden jeg selv er så innmarri fornøyd.

Dyktig og samvittighetsfull

Dr. Aksønova-Dehli har vært min fastlege i flere år. Hun er alltid hyggelig og interessert i meg som pasient og prøver å gjøre alt for at jeg skal bli bedre. Hun henviser meg alltid videre til spesialist hvis jeg har plager som hun ikke kan hjelpe meg med. Hun er den som foreslår flere undersøkelser og virker oppriktig interessert i min helse. Utrolig nok husker hun plager jeg hadde for flere år siden og som jeg selv hadde glemt. Selv om hun ikke er norsk, snakker hun slik at jeg godt kan skjønne hva hun sier. Noen har visst problemer med det. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.