2007

Søndre Torv 7 3510 Hønefoss
Marina Aksønova-Dehli er en av 29 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marina Aksønova-Dehli

Meget misfornøyd med besøket

Etter kun ett besøk hos Marina kan jeg fastslå at jeg vil bytte til en annen fastlege! Hun var en halvtime forsinket og hun ville bare hjelpe meg med en av to ting jeg kom til henne for å løse. Dette til tross for at den ene saken min kun tok ca fem minutter å bli ferdig med. På venterommet henger det plakater hvor det står at hver pasient får 15 - 20 minutter, og siden mitt besøk kun hadde vart i fem minutter ble jeg svært misfornøyd med at hun ikke ville ta for seg det andre problemet mitt. Jeg synes det blir feil at pasienten må lide for at hun er forsinket på grunn av at en pasient tidligere på dagen har brukt for lang tid. Dette ble ikke bedre da hun i tillegg fortalte meg at pasienten som hadde vært inne før meg fikk ta opp tre problemer. Jeg følte at hun ikke tok seg tid til meg og at hun var vanskelig å snakke med. Hun snakket også veldig utydelig og jeg hadde problemer med å forstå hva hun sa selv den korte tiden jeg var inne. Vil ikke anbefale denne legen!

Dette passet ikke for meg

Det ble utrolig komplisert å kommunisere pr sms,(jeg behersker formen)
Hun henviste videre og tok problemet på alvor men opplevdes for meg veldig arrogant.

Elendig telefonservice og for dårlig til å snakke norsk

Har kun EN sekretær som løper og gjør så godt hun kan men telefonen blir så godt som ikke besvart, noe som er svært frustrerende for en som ikke er i stand til å kommunisere via sms. Bør ta et oppfriskningskurs i norsk for hun snakker for fort med aksent som kan være grunnlag for missforståensler for eldre pasienter. Snakker også over hodet på pasienten og ikke til pasienten hvis ledsager er med. Er hyggelig og rask, men noen ganger får man ikke anledning til å fullføre før man blir sendt ut igjen.

Veldig bra lege.

Jeg er veldig fornøyd med Marina. Hun tar pasienetene på alvor og er rask til å henvise videre.