Marlinn Kathrine Klingan

Tlf: 77 63 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marlinn Kathrine Klingan er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marlinn Kathrine Klingan

Sliten, forvirret og unødvending

En sliten lege som virker til dels forvirret i jobben sin. Effektiv, nei. Hun brukte 1 time på å finne ut at hun skulle henvise meg fordi hun selv ville finne ut av det. Kanskje bør hun la spesialistene være spesialister og henvise videre? Hun gjør mye unødvendige behandlinger og man lurer på om hun egentlig har lyst til å være på jobb ettersom hun hele tiden skal ta en prøve til noe som gjør at klokken tikker.

Mindre kvalitet grunnet effektivitet

Effektiviteten går til tider litt utover kvaliteten. Ok lege. Bra tilgjengelighet. Til dels ignorant og ikke 100 % til stede.

Oppofrende

Bedre oppfølging skal man lete lenge etter. Veldig fornøyd med at jeg byttet legekontor. Tror at en relativt nyutdannet lege gjør en bedre jobb, enn en som straks er pensjonist...

Helt ok

jeg har kun besøkt henne 2 ganger men har et veldig godt inntrykk av profesjonalitet og fremtreden..

Dyktig og flink lege .

Endelig har fått en kvinnelig lege . Rolig og avbalansert lege tar seg god tid til pasienten , lytter til deg . Henviser deg videre dersom behov Ringer deg utenom telefontreffetid setter jeg stor pris på . Nøye i alt hun gjør . Anbefaler henne.

Helt fantastisk.

Både jeg og min datter har henne som fastlege og hun er alltid imøtekommende, lytter og er henviser videre til spesialhelsetjenesten når det er behov for det. Hun følger opp pasienten og tar gjerne kontakt per telefon hvis det er behov. Vi føler oss sett og ivaretatt på den aller beste måten.

Burde blir mere selvstenddig

Hun burde bli mere selvstendig i valgene sine og ikke vingle fra det ene til det andre. Virker litt ung, både i komunikasjon og forståelse.
Liker å fremheve "Legen" sin "makt".
Burde ikke være en makt person som lege, heler sette seg ned på en hvert sitt nivå

Flink lege

Flink og rolig lege. Tar seg tid og lytter. Eneste jeg er misfornøyd med er den lange ventetiden på telefon til legesenteret.

Veldig behagelig og flink!

Hun er rolig, tar seg tid, lytter, forståelsesfull og dyktig! Har ikke angret på at valget falt på henne da jeg var nødt til å bytte fastlege.Anbefales!

Hun har gitt meg et luksusproblem:-)

Kunne ikke vært mer fornøyd med min nåværende fastlege, Morten H. Men jeg har brukt Marlinn nå når Morten er borte og det er en fryd å gå til henne. Utrolig lett å prate med, veldig forståelsesfull. Har ventet på en operasjon i svært lang tid og hun tok umiddelbart affere og kontaktet sykehuset. Er veldig fristet til å få henne som fastlege, men samtidig har jeg en kjempegod lege som jeg har hatt i over 20 år.
Som sagt, et luksusproblem.
AM (mann 36)

meget umoden og usikker lege

Legen burde hatt bedre vieledning da hun er så usikker at pas ikke føler seg trygge på hennes beh. Burde jobbe lengre med andre leger før hun startet praksis var der noen ganger men aldri mer. Kvinne i moden alder