Marlinn Kathrine Klingan

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Marlinn Kathrine Klingan er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marlinn Kathrine Klingan

Sliten, forvirret og unødvending

En sliten lege som virker til dels forvirret i jobben sin. Effektiv, nei. Hun brukte 1 time på å finne ut at hun skulle henvise meg fordi hun selv ville finne ut av det. Kanskje bør hun la spesialistene være spesialister og henvise videre? Hun gjør mye unødvendige behandlinger og man lurer på om hun egentlig har lyst til å være på jobb ettersom hun hele tiden skal ta en prøve til noe som gjør at klokken tikker.

Mindre kvalitet grunnet effektivitet

Effektiviteten går til tider litt utover kvaliteten. Ok lege. Bra tilgjengelighet. Til dels ignorant og ikke 100 % til stede.

Oppofrende

Bedre oppfølging skal man lete lenge etter. Veldig fornøyd med at jeg byttet legekontor. Tror at en relativt nyutdannet lege gjør en bedre jobb, enn en som straks er pensjonist...

Helt ok

jeg har kun besøkt henne 2 ganger men har et veldig godt inntrykk av profesjonalitet og fremtreden..

Dyktig og flink lege .

Endelig har fått en kvinnelig lege . Rolig og avbalansert lege tar seg god tid til pasienten , lytter til deg . Henviser deg videre dersom behov Ringer deg utenom telefontreffetid setter jeg stor pris på . Nøye i alt hun gjør . Anbefaler henne.