Karin Ulrica Snitt

2847 Kolbu
Tlf: 61 19 88 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karin Ulrica Snitt er en av 15 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Karin Ulrica Snitt

Den beste legen jeg har hatt på mange år!

Leger som henne "vokser ikke på trær" i vårt stressede samfunn.
Hun tar seg god tid og lytter til alt man har å si. Når man har forklart hva man har av bekymring / plager, spør hun om det er noe mer man lurer på, uansett om hun er forsinket og har brukt god tid på deg som pasient allerede. Kan ikke si dette er vanlig hos de fleste leger nå i dag.
Hun viser at hun er der for sin pasient og har omsorg og omtanke for hvordan man i virkeligheten har det i hverdagen.
Når hun forklarer noe, viser hun nøye hva hun snakker om, slik at det er lett å forstå.
Jeg synes jeg er heldig som har fått en slik omsorgsfull lege, og anbefaler henne mer enn gjerne til flere som vil bytte til en lege som tar pasientene sine på alvor.

Beste legen I landet.

Man blir garantert hørt å hun får deg til å føle deg trygg å ivaretatt. Tolmodig å imøtekommende :) Flink I yrket sitt :)
Garantert beste fast legen I landet :)

Medmenneske

Hun er så empatisk, hun har tid til deg. Jeg har bare en ting å si om henne, fantastisk. Da jeg kom til henne første gang så var det et møte som satte ett posetivt inntrykk, du gruer deg ikke til å møte denne legen neste gang.

Karin et Medmenneske med stor M

Jeg var så usedvanlig heldig å komme til Karin i mitt livs vanskeligste periode i mitt liv.
Jeg hadde vært i psykiatrien i flere år, men jeg forsto med møte av Karin, at jeg før henne faktisk aldri før, aldri var blitt sett og hørt før!
Hun nådde i alle fall rett inn til meg, hun er så hjertevarm og omsorgsfull, jeg kan ikke takke henne nok! Jeg følte meg så sett og hørt, at hun lærte meg at jeg måtte se på meg selv og lytte til meg selv. Allerede andre besøk hos henne, sluttet jeg et destruktivt selvmedisinering og rusmisbruk, og jeg nærmer meg nå noen dager fra 2 år som rusfri!
Med Karin som samtalepartner klarte jeg konsentrere meg om én og én ting, og har akseptert mine sår fra fortiden så jeg kan gå videre. Karin lytter helt enestående og kommer med klem i døra, hun gir den tiden det tar og jeg vet jeg er viktig og bra nok nå! Jeg har med hennes hjelp sett og lært at jeg har gjort jobben selv, men hun har vært med meg på veien og hun gjorde det mulig for meg å forstå jeg ikke kunne gi opp meg selv!
Jeg er oppriktig svært glad i legen min Karin Ulrica Snitt!
Jeg er svært sjelden fysisk syk, men jeg trur Karin er en som kan gjøre en hver frisk, om du er mottakelig!
Jeg anbefaler henne til alle som ønsker en lege med stort hjerte og god tid!

Fantastisk lege og medmenneske.

Karin er empatis og inkluderende. Hun tar seg tid til å lytte og en spesiell evne til å skape relasjon og følelse av ivaretakelse.
Faglig dyktig. Gode medisinske vurderinger. Evner å se egne begrensninger, og å henvise videre til spesialist eller andre aktører i helsevesenet.
Beskrivelsen av Dr. Karin kunne blitt lang, men "Fantastisk" er det som beskriver henne best.

Meget dyktig fastlege

Er imøtekommende,er faglig dyktig, tar sine pasienter på alvor,er meget kunnskapsrik.

Faglig dyktig lege

Dr.Karin Snitt er en fantastisk dyktig lege,faglig dyktig og kunnskapsrik,er imøtekommende og tar seg tid til og lytte og tar pasienten på alvor ,og følger opp der det skal følges opp,og henviser videre der det er behov for og finne ut mer det være seg røntgen,mr,ct ,spesialister osv,Hun har empati og inngir stor tillit og har i tillegg sosiale antenner og viser stor interesse for pasientenes ve og vel,Man skal være glad for att det finnes sånne personer som Dr.Karin Snitt som utøver jobben sin på en så profesjonell og dyktig måte.