Catharina Hovland Sannes

Søsterhjemmet Legesenter DA
Gamlevegen 19 3922 Porsgrunn
Catharina Hovland Sannes er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Catharina Hovland Sannes

En helt ok lege på et mindre ok legekontor

Nå bør det først og fremst nevnes at jeg ikke har flydd ned dørene hos Sannes — men de gangene jeg har hatt time, har jeg stort sett vært veldig fornøyd. Hun lytter til det du har å si, virker genuint interessert i problemet, men kan noen ganger oppfattes som om hun har dårlig tid. Det kan være mange faktorer som spiller inn her, og en dårlig dag eller to kan skje den beste! Alt i alt er hun en veldig ålreit dame.

Det som derimot trekker henne ned, er Søsterhjemmet. Makan til vanskelige og lite imøtekommende helsesekretærer har jeg muligens aldri vært nær. Ikke bare er det vanskelig å få tak i dem, få time raskt, men man blir også — ofte — møtt med krasse kommentarer og en voldsom likegyldighet.

Sannes er en helt okei lege, men legekontoret trekker henne ned, og jeg synes dessverre ikke det er helt verdt det. Jeg kommer til å bytte.

Flink og veldig godt barnelege

Hun er snill og flink, men Søsterhjemmet har dessverre dårlig tilgjenlighet. Hver gang jeg har prøvd, tar det over 1 timer i telefonkø, og med intenett bestilling må du venter minst 6 uker.
Jeg bytte tilbake til en legekontor som bruke "time samme dag".