Dela Kamyab

Hagaløkkveien 13 1371 Asker
Dela Kamyab er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Dela Kamyab

Helt fantastisk!

Hadde Del som fastlege en periode hvor jeg var veldig syk.
Hun var utrolig flink, snill og støttende. Og hjalp meg godt gjennom en veldig tøff periode. Setter så utrolig stor pris på den hjelpen hun ga meg.
Hadde jeg bodd i Norge ville jeg beholdt henne livet ut.

Anbefales!!

Dyktig og meget hyggelig lege som du får full tillit til. Ikke rart hun skårer høyt på vurderinger.

Hun virker gått forberedt når du kommer inn. Dette er en lege jeg gjerne anbefaler for andre. Hun jobber raskt og effektivt, men lytter samtidig på hva du sier.

Den beste legen jeg har hatt

Dette er slik alle leger skal være, setter høye krav til seg selv men også til pasienten.
Dela kan ikke få deg bedre hvis man ikke ønsker å bidra selv og yte selv.
Dela er den første lege som har tatt sikkelig tak i problemstillingene mine å utredet disse systematisk, dette har gjort å megle bedre på kort tid.
Absolutt å anbefale hvis man ønsker å bli frisk å få en lysere hverdag.

Vil aldri bytte fastlege igjen

Jeg har byttet fastleger mange ganger fordi jeg ikke har vært fornøyd. Dette er første gang jeg er skikkelig fornøyd. Hun tar seg tid, er imøtekommende, nøye og ikke minst, hun ser deg i øynene når hun snakker til deg. Ellers har jeg opplevd at legen kun ser på tastaturet. Kan ikke få rost henne nok. Litt vansker med å komme gjennom på telefonen, men det tåler jeg. Anbefales på det varmeste.

Utrolig flink!

Dela gjør alltid det beste for pasienten og er hyggelig og omtenksom. Rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Ikke fornøyd.

Tar seg ikke tid til pasienten, stresset og virker som om det er meningen å tjene mest penger iløpet av en dag. Forstår seg ikke på problemer alltid. Sløser bort tid med å snakke om andre ting. Legesekretæren blir byttet ut fra gang til gang. Lang ventetid for å få time. Kommer ikke igjennom på telefon alltid. Jeg er ikke fornøyd med hun.

Norges beste fastlege!

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Dela som min fastlege! Føler jeg blir tatt på alvor. Hun er utrolig dyktig, og det er tydelig at hun er hardtarbeidende og bryr seg om alle sine pasienter.

Dela sender ut hyggelige tekstmeldinger med resultater fra f eks blodprøver etc, uansett om de er normale eller ikke. Det setter jeg veldig stor pris på.

Anbefaler dr. Dela til alle:-)

En meget god fastlege!

Hun er kunnskapsrik, lyttende og varm. Hun viser interesse og følger opp.
Viser handlekraft og sender deg videre hvis nødvendig.
Hun er nøye og husker godt.
Jeg har aldri hatt en så god fastlege som dette.
Jeg har ikke noe negativt å si.

Denne er virkelig drømmelegen!!

Jeg har nå vært hos Dela i ca. 2 år.
Hun var egentlig vikaren til min daværende fastlege!
Hun hjalp meg så mye at jeg byttet fra frogner helsesenter til Viken legesenter!
Hun gjør alt for pasientene sine, alltid hyggelig, og hun har svar på alt.

<3 Dela <3

Tidenes beste lege

Har ikke ord som kan beskrive hvor fantastisk denne legen er.

Hun er der for sine pasienter og bryr seg virkelig. Hun er flink til å følge opp og er svært tilgjengelig.

Jeg har aldri tidligere følt å bli så godt ivaretatt som jeg gjør som pasient hos henne.

Beste fastlege jeg har hatt

Jeg er kjempe fornøyd med Dr.Dela Kamyab..Jeg har vært i en lang prosess nå, om jeg ikke hadde hatt henne til å hjelpe og støtte meg, så aner jeg ikke hvordan det har gått. Hun tar meg på alvor, det setter seg stor pris på.

En fantastisk lege, empatisk og vennlig

Hadde henne gjennom mitt siste svangerskap, og hun viste stor forståelse for mine plager og var svært hjelpsom. Hun tok seg god tid til å prate med meg, og var støttende i måten hun behandlet meg på. Anbefaler Dela på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Lyttende,evnen til å se helhetlig,viser respekt,virker faglig dyktig,gir grei og god informasjon, vennlig