Dela Kamyab

Viken Legesenter Kvinne, 36 år

Autorisert2008
Ledige plasser 183 av 1740
Vil du bytte til denne fastlegen?

Viken Legesenter

Hagaløkkveien 13, 1383 Asker 1371 Asker
Dela Kamyab er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Dela Kamyab

Dyktig og meget hyggelig lege som du får full tillit til. Ikke rart hun skårer høyt på vurderinger.

Hun virker gått forberedt når du kommer inn. Dette er en lege jeg gjerne anbefaler for andre. Hun jobber raskt og effektivt, men lytter samtidig på hva du sier.

Den beste legen jeg har hatt

Dette er slik alle leger skal være, setter høye krav til seg selv men også til pasienten.
Dela kan ikke få deg bedre hvis man ikke ønsker å bidra selv og yte selv.
Dela er den første lege som har tatt sikkelig tak i problemstillingene mine å utredet disse systematisk, dette har gjort å megle bedre på kort tid.
Absolutt å anbefale hvis man ønsker å bli frisk å få en lysere hverdag.

Vil aldri bytte fastlege igjen

Jeg har byttet fastleger mange ganger fordi jeg ikke har vært fornøyd. Dette er første gang jeg er skikkelig fornøyd. Hun tar seg tid, er imøtekommende, nøye og ikke minst, hun ser deg i øynene når hun snakker til deg. Ellers har jeg opplevd at legen kun ser på tastaturet. Kan ikke få rost henne nok. Litt vansker med å komme gjennom på telefonen, men det tåler jeg. Anbefales på det varmeste.

Utrolig flink!

Dela gjør alltid det beste for pasienten og er hyggelig og omtenksom. Rett og slett den beste legen jeg har hatt.

Ikke fornøyd.

Tar seg ikke tid til pasienten, stresset og virker som om det er meningen å tjene mest penger iløpet av en dag. Forstår seg ikke på problemer alltid. Sløser bort tid med å snakke om andre ting. Legesekretæren blir byttet ut fra gang til gang. Lang ventetid for å få time. Kommer ikke igjennom på telefon alltid. Jeg er ikke fornøyd med hun.