Dela Kamyab

Hagaløkkveien 13 1371 Asker
Dela Kamyab er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Dela Kamyab

Vikar Elvira Basic

Dela er en super lege, men hun har skaffet seg en vikar som er forferdelig. Elvira Basic har null forståelse for mine psykiske problemer, behandler meg nedlatende og ser på meg med steinansikt.

Beste legen jeg har hatt

Dela er den beste legen jeg har hatt !! Hun lytter, forstår og ikke minst tar tak i det som feiler en. Hun har alltid tatt seg god til når jeg har time, stresser ikke og er forståelsesfull! Hun er lett å kommunisere med og hun tror på deg når man forteller hva som feiler en. En sympatisk og hyggelig lege som har fokus på deg når du snakker og ikke på dataen. Kommer aldri til å bytte fastlege selv om jeg nå bor i Larvik!

Sympatisk og

Tidvis strålende med store ord og er veldig overbevisende. Jeg vil veldig gjerne skrive godt om denne legen for hun er så overbevisende og støttende, men dessverre så jeg gjennom dette og måtte til slutt bytte fastlege da mine problemer åpenbart ikke ble tatt seriøst eller at jeg følte meg mistenkeliggjort.

Om du har kompleks sykdom er ikke dette legen for deg, men om du bare er "normalt syk" så anbefaler jeg denne legen på det sterkeste. Du vil bli tatt varmt i mot, og sympati er viktig når den er genuin.

Helt fantastisk!

Hadde Del som fastlege en periode hvor jeg var veldig syk.
Hun var utrolig flink, snill og støttende. Og hjalp meg godt gjennom en veldig tøff periode. Setter så utrolig stor pris på den hjelpen hun ga meg.
Hadde jeg bodd i Norge ville jeg beholdt henne livet ut.

Anbefales!!

Dyktig og meget hyggelig lege som du får full tillit til. Ikke rart hun skårer høyt på vurderinger.

Hun virker gått forberedt når du kommer inn. Dette er en lege jeg gjerne anbefaler for andre. Hun jobber raskt og effektivt, men lytter samtidig på hva du sier.