Dela Kamyab

Hagaløkkveien 13 1371 Asker
Dela Kamyab er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Dela Kamyab

uhøflig og ikke ettertrykkelig

dr. kamyab snakker ofte med høyt stemme, uten respekt og ser ikke på pasienten. Hun tar ikke hensyn til pasientens akutte tilstand eller vanskelige situasjoner.

Ikke tilgjengelig

Selv om jeg meldet meg og barnet mitt til Dela som fastlege, så møtet vi alltid en annen lege (Elvira Basic), som var ikke veldig nøye. Da barnet mitt under 1 år hadde høy feber og kastet opp så fikk vi ikke plass hos legen den sammen dag. Det var stor sjokk og bestemte meg å bytte fastlege.

Vikar Elvira Basic

Veldig lite egnet som fastlege.
Er ikke interessert i andres meninger - kun i sine egne.
Hadde kanskje passet som forsker.

Vikar Elvira Basic

Dela er en super lege, men hun har skaffet seg en vikar som er forferdelig. Elvira Basic har null forståelse for mine psykiske problemer, behandler meg nedlatende og ser på meg med steinansikt.

Beste legen jeg har hatt

Dela er den beste legen jeg har hatt !! Hun lytter, forstår og ikke minst tar tak i det som feiler en. Hun har alltid tatt seg god til når jeg har time, stresser ikke og er forståelsesfull! Hun er lett å kommunisere med og hun tror på deg når man forteller hva som feiler en. En sympatisk og hyggelig lege som har fokus på deg når du snakker og ikke på dataen. Kommer aldri til å bytte fastlege selv om jeg nå bor i Larvik!