Sigurd Petter Andersen

Autorisert1980
  • Allmennmedisin
  • Barnesykdommer
Ledige plasser 15 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen
Sigurd Petter Andersen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sigurd Petter Andersen

God lege, dyktig til å henvise

Vi har brukt Dr. Andersen i snart ti år og er veldig fornøyd. Ja, som noen her sier, så vil han gjerne si at "det der kommer til å gå over av seg selv" - men sannheten er jo uansett at svært mye av det mange går til fastlegen for faktisk er ting som...går over av seg selv.

Jeg opplever at han er en svært dyktig henviser og som tar oss på alvor. Kvaliteten på henvisningene som kommer fra ham, er nok svært god, for vi har alltid fått time hos spesialist veldig fort etter hans henvisning. Det gjelder både innen psykisk helse og somatikk.

Jeg sa til ham en gang at jeg skulle snakke om noe vanskelig og at jeg trengte god tid. Det fikk jeg.

En topp fastlege!

Jeg er veldig fornøyd med Dr Andersen som fastlege og har hatt han som fastlege helt siden jeg flyttet til Drammen. Jeg opplever å bli tatt på alvor og får riktig diagnose samt gode anbefalinger når jeg er inne. Eneste haken når det gjelder legekontoret er noe lang ventetid.

Nothing is good!

To me Dr. Andersen is simply nothing and I really felt sometimes that I am paying for nothing.
He never listen carefully about issues, he rather tries to keep maintaining patient database.
Always looking at his monitor and not paying 100% dedication to his duty.
He is very keen on timing that it should not exceed 3 mins per patient but the waiting time will go up to 45 mins.
I simply wasted all my appointments with him. Once it took just a few seconds for an enquiry but he sends an efaktura for that. I would have been happy if he took some attention for that meeting.
Simply waste...
He is experienced for nothing.

Tillit betyr alt!

Jeg har ikke ofte vært i behov av min fastlege, men de gangene jeg har besøkt fastlegen har jeg gått ut med en dårlig opplevelse. For det første så er det svært lang ventetid. (Ofte 1 time forsinket) Når man så kommer inn har han satt av liten tid, er kort, og viser liten interesse. Mulig han er sjenert og at han ikke har sin styrke i å bygge en god relasjon. Tillit i møte med fastlegen er viktig, det å bli tatt på alvor, at legen viser interesse, utforsker og lytter. Over tid så har jeg dessverre mistet tillit til min fastlege. Ønsker nå å bytte fastlege.

Uprofesjonell

Jeg har hatt Dr.Andersen som fastlege så lenge jeg kan huske, da han også har vært min mor's fastlege. Jeg opplever at denne mannen har en mangel på sosiale antenner og høflig oppførsel, da jeg som 19åring får en lang leksjon av han om faren med å røyke, selv om det ikke hadde noen ting med besøket mitt å gjøre. Han har også en vrangforestilling om at det aller meste kan fikses ved å sove og slappe av noen dager, og om han ikke får resultater på det han TROR er problemet, nei da vet han rett og slett ikke, og det var det. Da jeg som 15åring hadde en time, og mamma var med, ba han ikke henne forlate rommet under de personlige spørsmålene. Dette reagerte jeg sterkt på! Nå er jeg endelig 20 år og har funnet ut hvordan man bytter fastlege. Takk og lov!