Anne Cathrine Fjukstad Aronsen

Pettersvollen 3 3032 Drammen
Anne Cathrine Fjukstad Aronsen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Cathrine Fjukstad Aronsen

God lege

Hun lytter til pasienten og tar denne på alvor. Kort ventetid og veldig imøtekommende. Den beste legen jeg har hatt og håper å fortsette å ha som fastlege.

Velfungerende fastlege

Første gang jeg har opplevd at et legekontor faktisk leser ønskede dager/tid for timebestilling. Har alltid kommet noenlunde inn til riktig tid, ventetiden er gjennomsnittlig.

Aronsen er oppmerksom på det som en ønsker og ta opp, henviser også til spesialist hvis behov. Opplever henne som imøtekommende og hyggelig.

Dyktig i jobben

En lege som virkelig tar pasienten på alvor. Lytter til det jeg har og si med oppriktig interesse. Føler meg godt ivaretatt og at hun tar meg på alvor. Veldig fornøyd med denne legen.

Dyktig lege!!

Tar deg på alvor,lytter og gir raskt tilbakemelding skriftlig på div. prøvesvar.Sender henvisninger når hun vurderer det riktig.Dyktig lege som "ser" pasienten.

Ingenting å utsette på henne

Dere som er så negative bør kanskje ta en titt i speilen..?
Jeg fikk en skade og var jevnlig hos Dr Aronsen over en periode. Jeg kjenner meg godt ivaretatt og ble ofte møtt med et smil.
Damene som tok blodprøve var også veldig hyggelige.
Det er vel sånn at noen ikke vil bli friske og hvis legen setter krav så er hun med en gang sur, vanskelig og uerfaren...