Anne Cathrine Fjukstad Aronsen

Svensedammen Legesenter AS

2007

Svensedammen Legesenter AS Telefonnummer32 25 48 3032 25 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pettersvollen 3 3032 Drammen
Anne Cathrine Fjukstad Aronsen er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Cathrine Fjukstad Aronsen

Tar seg tid, lytter, hjelper

Dette er en fantastisk lege. Er litt lenge å vente på timer inni mellom, men trenger du akuttime så får du det. Kommer inn, så møter du fantastisk hyggelige sekretærer. Er innimellom forsinkelser, men de er flinke å si i fra om det er lengre forsinkelser.
Når man kommer inn til Aronsen så hjelper hun deg godt. Slet med depresjon, og hun hjalp meg meget. Samtaler, henvisninger, resepter, prøver. Alt ble gjort.
Har generelt aldri opplevd dårlig service

Flink lege. Flinke helsesekretærer

Hele familien min går hos henne inkl 2 barn på 4 og 9
Grundig og følger op der det trengst. Henviser videre om det er tvil eller behov for det...

Helsesekretærene er flinke. Får ofte ønsket tidspunkt når jeg har bedtilt time over nett som anbefales når det er mindre akutt...

Grundig og dyktig lege

Anne Cathrine Aronsen har ivaretatt meg og mine barn på aller beste måte alltid. Beste legen vi har hatt.

God lege

Hun lytter til pasienten og tar denne på alvor. Kort ventetid og veldig imøtekommende. Den beste legen jeg har hatt og håper å fortsette å ha som fastlege.

Velfungerende fastlege

Første gang jeg har opplevd at et legekontor faktisk leser ønskede dager/tid for timebestilling. Har alltid kommet noenlunde inn til riktig tid, ventetiden er gjennomsnittlig.

Aronsen er oppmerksom på det som en ønsker og ta opp, henviser også til spesialist hvis behov. Opplever henne som imøtekommende og hyggelig.