Anne Cathrine Fjukstad Aronsen

Anne Cathrine Fjukstad Aronsen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Anne Cathrine Fjukstad Aronsen

Flink lege. Flinke helsesekretærer

Hele familien min går hos henne inkl 2 barn på 4 og 9
Grundig og følger op der det trengst. Henviser videre om det er tvil eller behov for det...

Helsesekretærene er flinke. Får ofte ønsket tidspunkt når jeg har bedtilt time over nett som anbefales når det er mindre akutt...

Grundig og dyktig lege

Anne Cathrine Aronsen har ivaretatt meg og mine barn på aller beste måte alltid. Beste legen vi har hatt.

God lege

Hun lytter til pasienten og tar denne på alvor. Kort ventetid og veldig imøtekommende. Den beste legen jeg har hatt og håper å fortsette å ha som fastlege.

Velfungerende fastlege

Første gang jeg har opplevd at et legekontor faktisk leser ønskede dager/tid for timebestilling. Har alltid kommet noenlunde inn til riktig tid, ventetiden er gjennomsnittlig.

Aronsen er oppmerksom på det som en ønsker og ta opp, henviser også til spesialist hvis behov. Opplever henne som imøtekommende og hyggelig.

Dyktig i jobben

En lege som virkelig tar pasienten på alvor. Lytter til det jeg har og si med oppriktig interesse. Føler meg godt ivaretatt og at hun tar meg på alvor. Veldig fornøyd med denne legen.

Dyktig lege!!

Tar deg på alvor,lytter og gir raskt tilbakemelding skriftlig på div. prøvesvar.Sender henvisninger når hun vurderer det riktig.Dyktig lege som "ser" pasienten.

Ingenting å utsette på henne

Dere som er så negative bør kanskje ta en titt i speilen..?
Jeg fikk en skade og var jevnlig hos Dr Aronsen over en periode. Jeg kjenner meg godt ivaretatt og ble ofte møtt med et smil.
Damene som tok blodprøve var også veldig hyggelige.
Det er vel sånn at noen ikke vil bli friske og hvis legen setter krav så er hun med en gang sur, vanskelig og uerfaren...

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd. Både jeg og barna føler vi blir tatt godt vare på og hørt. Henviser fort viss det trengs og vi blir tatt på alvor. En lege som er medmenneske og faglig dyktig.

Utrolig hyggelig og profesjonell dame :-)

Veldig lett å bestille time, hyggelig venteværelse med kort ventetid og oppmerksom dame i resepsjonen som gjerne vil hjelpe.

Legen var hyggelig og profesjonell, veldig god til å lytte, virket interessert i å bli kjent med meg som pasient. Følte meg veldig godt ivaretatt. Selv om hun er ung fremstår hun som trygg og komfortabel i sin rolle.

Har absolutt ingenting negativt å si om denne legen :-) Håper jeg kan ha henne som fastlege i lang tid framover.

Burde vurdere karrierebytte.....

Generelt surt miljø på kontoret og lang ventetid på time, "alltid" 3 uker, det virker som det er standard uansett.
Som lege er hun arrogant og lite villig til å lytte, hun "glemmer" også å følge opp problemer fra time til time, selv om det kommer klart frem på skjermen hva timen skal handle om.
På meg fremstår hun som meget pengegrisk, første gang jeg var hos henne var hun mer opptatt av hvor jeg skulle betale enn å lytte til meg som pasient.
Sist jeg ringte ga jeg beskjed om at jeg ville ta opp 2 ting, men da jeg kom fikk jeg beskjed om at det var umulig, vi hadde kun 20 min til rådighet - jeg satt på kontoret i 11 min, altså 9 min "stjålet" av min tid og mer penger på hennes konto....
Til å være ung relativt nyutdannet skuffer hun stort hva gjelder tilstedeværelse og interesse for pasienten.

Udugelig!

Vanskelig å komme i kontakt og det tar lang tid før du kommer inn til timen. Hun har en arrogant fremtreden. Sløv med å sende henvisninger. Ser heller ikke sammenheng i et sykdomstilfelle. "Ser" ikke pasienten.

Tilsynelatende hyggelig men nedlatende

Hyggelig men nedlatende. Manglende tillit til kunden. Henviser sjelden. Sykemelder sjelden. Skylder på psyken hvis ikke skolemedisinen har svaret. Tror hun er "bedre" enn kunden.

Komplett udugelig!

Forsåvidt smilende, blid og imøtekommende, men fremstår som usikker, uerfaren/urutinert og en smule arrogant. Første gang jeg har sett meg nødt til å bytte fastlege (bortsett fra ved flytting). Veldig synd, da det rent praktisk er helt ideelt for vår familie å benytte dette lille legesenteret.

Ikke legen for meg

Positivt - hun er blid og hyggelig og gir seg god tid. Men det viste seg etter hvert at hun egentlig ikke lytter til det jeg sa, men lagde seg sine egne tanker om hvordan jeg hadde det.

Hun virker også veldig ordentlig ved at hun leser gammel journal, men også der er det hennes egne tanker som gjelder, ikke hva tidligere leger og spesialister har kommet fram til.

Etter fire-fem legekonsultasjoner kom jeg til at hun egentlig er en arrogant "du må ikke komme her og komme her"-lege, og fant en annen lege.

Det er også uakseptabelt å vente fire uker på time hos henne.

Beste legen ever

Beste legen jeg har hatt, tar pasient sin alvorlig og tar seg god tid på og høre på meg.
det er også bra oppfølgning :)

God tid

Kommer alltid inn på tiden og lett å komme gjennom på telefonen. Lytter og tar seg god tid. Virker ikke fokusert på andre oppgaver. Henviser fort videre til spesialist om hun er usikker for en second opinion! BRA!