Terje Roald Austad

Drammensveien 16 3300 Hokksund
Terje Roald Austad er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Terje Roald Austad

Mindre fornøyd

Han er hyggelig, men jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Jeg oppfatter han som firkantet, konservativ og lite flink til å se litt "utenfor boksen".

OK

Dette er etter min erfaring ikke noe dårlig lege, og han gjør jobben sin. Han virker også oppdatert når det gjelder behandlingsmetoder.

Jeg synes han er lite flink til å kommunisere. Ofte får man kun minimalt med informasjon hvis man ikke spør om detaljer selv. Han er ofte svært kortfattet. Jeg har valgt å bytte til en ny fastlege som er litt mer kommunikativ.

Har aldri fått hjelp

Har de gangene jeg har trengt noe blodtrykksmåling og en generell blodprøve, enten brukt Oslo Akutten eller annen lege på samme legesenter. Han har det travelt, har ikke tid til å lytte og er lite forekommende generelt

Håpløs

Kom inn med et moderate smerter i brystet og alt som ble gjort var en blodprøve som viste at det ikke var noe alvorlig. Fikk hverken medisiner eller en anbefaling videre. Fikk heller beskjed om at hvis ting ble verre så skulle jeg ringe ambulanse.

Hadde jeg vært han hadde jeg heller hatt litt mindre liste over pasienter. Følte meg overhode ikke velkommen. Da jeg kom inn par uker senere virket det som han aldri hadde sett meg før. Veldig upersonlig.

Ikke forvent å få time med det første heller. Tok nesten to måneder før jeg fikk time ihvertfall. Heldigvis har jeg nå byttet og et strålende fornøyd med det.

kunne ikke hatt en bedre lege!

kunne ikke hatt en bedre lege! nøyaktig og følger opp sine pasienter fullt ut. Nøye og flink lege.