Muhammad Bashir

Skolegata 8 3611 Kongsberg
Muhammad Bashir er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Muhammad Bashir

Brudd på taushetsplikt

Jeg har kun vært hos Bashir en gang, og det blir også den siste. Da jeg kom inn på kontoret hadde han journalen oppe, og gikk inn på flere andre journaler mens jeg satt der og hadde fullt innsyn på skjermen. Dette er totalt uakseptabelt. Han anbefalte og "hoppe av i svingen"-metoden som trygg prevensjon, noe det absolutt ikke er. Jeg har null tillit til denne legen, og byttet fastlege med en gang.

Grundig og dyktig

Gir behandling som hjelper, lytter til pasienten. Svært god tilgjengelighet, får time nesten på dagen. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Han er flink lege

Han er koselig å hjelpe som.og flink.han har lyst å hjelpe deg og flink på jobben sin .gi deg gode tips om sykdommen

Dyktig og veldig hyggelig

Det er en lege som virkelig bryr seg! Han er dyktig og klarer å forklare diagnoser. Flink lege og et kjempehyggelig menneske. Ja, han virker litt stresset, men det er ikke noe som påvirker meg på en negativ måte.

Flink og travel

Jeg har alltid fått adekvat behandling hos ham, og hjelp med det som jeg har vært plaget med. Jeg har sågar tatt opp flere ting samtidig uten å ha måttet bestille ny time. Det har hendt hos tidligere leger at jeg har måttet bestille nye time for andre problemer enn det som var akutt. Sist spurte han til og med om det ellers var noe! Ber meg å ta kontakt straks om jeg føler behov.

Han henviser til spesialist omgående om nødvendig.

Ellers er han alltid hyggelig, men travel (effektiv), men allikevel ikke slik at du føler at du blir jaget ut, som jeg har følt hos andre leger.