Muhammad Bashir

Skolegata 8 3611 Kongsberg
Muhammad Bashir er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Muhammad Bashir

Han er flink lege

Han er koselig å hjelpe som.og flink.han har lyst å hjelpe deg og flink på jobben sin .gi deg gode tips om sykdommen

Dyktig og veldig hyggelig

Det er en lege som virkelig bryr seg! Han er dyktig og klarer å forklare diagnoser. Flink lege og et kjempehyggelig menneske. Ja, han virker litt stresset, men det er ikke noe som påvirker meg på en negativ måte.

Flink og travel

Jeg har alltid fått adekvat behandling hos ham, og hjelp med det som jeg har vært plaget med. Jeg har sågar tatt opp flere ting samtidig uten å ha måttet bestille ny time. Det har hendt hos tidligere leger at jeg har måttet bestille nye time for andre problemer enn det som var akutt. Sist spurte han til og med om det ellers var noe! Ber meg å ta kontakt straks om jeg føler behov.

Han henviser til spesialist omgående om nødvendig.

Ellers er han alltid hyggelig, men travel (effektiv), men allikevel ikke slik at du føler at du blir jaget ut, som jeg har følt hos andre leger.

Flink og positiv lege!

Har kun vært hos ham to ganger men begge gangene ga han korrekt behandling og brukte heller ikke lang tid på å stille diagnose. Han går heller ikke rundt grøten som min forrige lege gjorde.

Det som kan forbedres er kanskje at han virker noe stresset (Kan forståes til tider). Dog er dette ingenting som gir utfall på ev. diagnoser.

Anbefales!

Har ikke evnen til å lytte til pasienten

Er bestandig stresset og lytter ikke etter.
Har forutinnsatte meninger
Etter 3 år så har han ennå ikke tatt seg tid til til å høre på symptomer på
mange års sykdomshistorie.
Er flink til å ta prøver for å overvåke allmennhelsen.
Hvis du er vanerøker så finn ikke på å velge denne legen.
Har ikke kunnskap om det norske samfunn og reklamepåtrykkting hos ungdommen i 1960 / 70 tallet.,