Muhammad Bashir

Begrenset autorisasjon med vilkår (2021)

Muhammad Bashir er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Muhammad Bashir

Dårlig fastlege

Han hører ikke på problemer på pasienter og sier han mening som ikke har noe betydning til saken min. Frekk og dårlig fastlege anbefaler ikke på sterkeste

God

Hei
Bashir opplever jeg som meget dyktig og han er imøtekommende og lytter til hva jeg som pasient har behov for.
Han kan anbefalles

han er en god lege

Han er en god lege, han forstår hva du trenger for smerte eller sykdom. gir gode råd. veldig fornøyd med det.

Saklig og grundig

Bashir er saklig og grundig. Har du behov for å prate er en tur til presten kanskje å foretrekke. Tuller du tror han du er nervøs eller forstyrret. Alt i alt en seriøs lege jeg har tillit til.

Uten tvil den verste legen jeg har hatt.

Han fremsto alltid som skråsikker i sin sak, så han på ingen grunn lytte til meg som pasient, han avbryter hele tida for å presse på med det han mente. Han fort blir irritert hvis man kommer med noe forslag. Han noen ganger kom med nedlatende kommentarer. Ofte ventetiden var lang, men når ble min tur da tok bare noe få minutter han var ferdig å står klar til håndtrykk om å følge meg ut, når jeg protesterte en gang om jeg er ikke ferdig la meg forklare mitt sykdom han ble irritert og sa sånn er det bar du kan bytte fastlege hvis du er ikke fornøyd. Han er uten tvil den dårligste legen jeg har hatt siden jeg fikk fastlege.
Han er opptatt av å prate om mindre detaljert som er ikke viktig i hele tatt, hvis man kommer med en forslag eller med bestemmelse av behandling han blir fort aggressive og vil ikke lytte i hele tatt, noe som gav meg et inntrykk av at han hadde en mangel på forståelse av hvordan et pasient vill føler seg, noe som er sjokkerende hos en som skal være fastlege.