Muhammad Bashir

Begrenset autorisasjon med vilkår (2021)

Muhammad Bashir er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Muhammad Bashir

Dyktig og veldig hyggelig

Det er en lege som virkelig bryr seg! Han er dyktig og klarer å forklare diagnoser. Flink lege og et kjempehyggelig menneske. Ja, han virker litt stresset, men det er ikke noe som påvirker meg på en negativ måte.

Flink og travel

Jeg har alltid fått adekvat behandling hos ham, og hjelp med det som jeg har vært plaget med. Jeg har sågar tatt opp flere ting samtidig uten å ha måttet bestille ny time. Det har hendt hos tidligere leger at jeg har måttet bestille nye time for andre problemer enn det som var akutt. Sist spurte han til og med om det ellers var noe! Ber meg å ta kontakt straks om jeg føler behov.

Han henviser til spesialist omgående om nødvendig.

Ellers er han alltid hyggelig, men travel (effektiv), men allikevel ikke slik at du føler at du blir jaget ut, som jeg har følt hos andre leger.

Flink og positiv lege!

Har kun vært hos ham to ganger men begge gangene ga han korrekt behandling og brukte heller ikke lang tid på å stille diagnose. Han går heller ikke rundt grøten som min forrige lege gjorde.

Det som kan forbedres er kanskje at han virker noe stresset (Kan forståes til tider). Dog er dette ingenting som gir utfall på ev. diagnoser.

Anbefales!

Har ikke evnen til å lytte til pasienten

Er bestandig stresset og lytter ikke etter.
Har forutinnsatte meninger
Etter 3 år så har han ennå ikke tatt seg tid til til å høre på symptomer på
mange års sykdomshistorie.
Er flink til å ta prøver for å overvåke allmennhelsen.
Hvis du er vanerøker så finn ikke på å velge denne legen.
Har ikke kunnskap om det norske samfunn og reklamepåtrykkting hos ungdommen i 1960 / 70 tallet.,

Bytter lege

Fikk Bashir som lege da min tidligere lege gikk av med pensjon. Jeg har alltid følt med sett ned på, uansett hva jeg har vært hos Bashir for. Han virker alltid stresset og som om han vil ha deg ut av kontoret sitt så fort som mulig. Det er ingen god følelse. Etter noen år med dette velger jeg nå å bytte fastlege, og forhåpentligvis få en fastlege som ser hele mennesket, både fysisk og mentalt.

Selve legekontoret har jeg ikke noe å utsette på. De svarer relativt raskt på telefonen, og man får som regel alltid time innen rimelig tid.