Margarete Anna Ingeborg Blatter-Krog

Albums gate 9 3016 Drammen
Margarete Anna Ingeborg Blatter-Krog er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Margarete Anna Ingeborg Blatter-Krog

Greit !

Sånn passe ! Vanskelig komme i kontakt med kontoret. Bedre bemanning på forkontoret ville hjelpe ! For syke og eldre må det være en påkjenning å måtte vente og vente ....

Vanskelig tilgjengelig

Tar ofte fri uten tilstrekkelig backup. Blir henvist til Legevakten i det som i utgangspunktet er ordinær arbeidstid .
Sentralbord funksjonerer ikke. Meget lang ventetid.

En av de beste i Drammen

Jeg har hatt Dr. Krog som fastlege så lenge jeg kan huske. Hun tar seg tid, lytter, er interessert i deg som pasient og er flink til å se helheten. Hvis det er noe som virkelig haster får jeg alltid time svært raskt. Opplever også personalet som svært profesjonelt og imøtekommende.

Det som trekker litt ned er tilgjengeligheten. Det spiller ikke så stor rolle for meg hvilken lege som er på jobb på klinikken så lenge jeg får hjelp. Har opplevd at datastemmen på telefonen sier de er oppe, men at dette ikke stemmer. Tidvis også treg oppfølging i forbindelse med å fastslå diagnose etter prøvesvar.

Hun er ikke en lege som skriver ut sykemeldinger uten videre, noe jeg opplever som betryggende. Trenger man derimot henvisning til andre spesialister eller akuttmottaket på sykehuset er hun kjapp og gjør en svært god jobb.

Det positive veier derimot opp for det negative og for meg finnes det ingen bedre alternativer enn Dr. Krog. Hun er etter min mening en av de beste fastlegene i Drammen.

Dyktig og nøye!

Jeg har hatt Krogh i snart et år. Superflink lege, utrolig fornøyd! Som alle andre mener jeg også at hun er flink til å lytte, blid og ikke minst dyktig.

Alltid tid til å snakke på telefon om det er noe man lurer på.

En meget god fastlege

Føler at Margarete er en meget god og dyktig fastlege. Hun er god til å lytte og er flink til å følge deg opp når det er nødvendig. Hele familien har Margarete som fastlege.