Salah Fadel Hussein

Storgata Legesenter Drøbak Mann, 44 år

Autorisert2012
Ledige plasser 444 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storgata Legesenter Drøbak

Storgata 27 1440 Drøbak
Salah Fadel Hussein er en av 11 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Salah Fadel Hussein

Legekontor uten kontroll.

Når det en sjelden gang ikke er telefonsvarer som er lege på dette kontoret, kan man prøve pasientskyen.
Da vil man kunne oppleve et totalt tåkesvar, og det bekreftes at e resept er skrevet ut.
Dette stemmer da ikke, og det er et godt råd å bestille ny resept minimum en uke eller 2 før man går tom.
Er litt i tvil om lege faktisk fysisk er tilstede ukentlig.
Vil på det sterkeste fraråde dette legekontoret.

Mer imøtekommende og trygg

Etter å ha brukt Salah en god stund, så kan jeg si at han har funnet seg bedre til rette på Storgata legesenter. Fortsatt litt uorganisert, men tar meg på alvor når jeg først får tatt den god samtalen med legen. Virker som storgata legesenter har for mye pasienter, dette er ikke noe man kan klandre legen for. De gjør så godt de kan

Svært grundig

Undersøker grundig ved symptomer. Diagnose ble raskt avklart tross veldig utypiske symtomer som var årsak til å ta kontakt. (fått tilbakemeldingfra flere leger på AHUS at det var meget godt gjort å peile inn diagnosen så raskt) All kontakt i forbindelse med oppfølging går utmerket.

Dårlig organisert Fastlege

Skal ikke si at han er noen dårlig lege , men har et problem med å organisere tiden sin .
Jeg har i tiden jeg har brukt Storgata legesenter hatt fem forskjellige vikarer og problemer med at de kommuniserer ikke .
Timebestilling er et kapittel for seg selv hvor du møter opp og kommer til stengt dør, det må da kunne gies beskjed om at timen er kansellert eller flyttet.
Jeg har også hatt en stygg hendelse med en av Legeskreterene (en av mange vikarer.).
Nok for være nok og Ønsker å bli overflytt Stig Stephansen kontor,senest i dag kom jeg til stengt dør med time kl.0815 ved Storgata legesenter.

Lang ventetid og lite tilgjengelig på telefon

Anbefales ikke som fastlege.
Må beregne å komme inn til legen 1-2 timer etter avtalt legetime. Og bruke over 3 timer for å bli ferdig med enkle urinn og blodprøver o.l.