Salah Fadel Hussein

Storgata Legesenter Drøbak

2012

Storgata Legesenter Drøbak Telefonnummer64 93 16 9064 93 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 27 1440 Drøbak
Salah Fadel Hussein er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Salah Fadel Hussein

Anbefalt lege

Vi er veldig glad med legen Salah Hussein. Flink lege lytter til hva du sier. Undersøker bra . Svarer tlf raskt eller ringer opp. God service. Anbefaler han.

Så snill og forståelsesfull!

Kan ikke få fullrost denne mannen nok etter at han tok meg inn på hastetime da jeg hadde en betennelse i kroppen som gjorde meg i elendig forfatning. På tross av at han ikke hadde legevakt, og på tross av at han hadde flere pasienter før meg i køen så hjalp han meg først, og det på en respektfull, god og ryddig måte.
Og jeg fikk gode råd, og takk til legesekretær som også viste eksemplarisk forståelse og service. Det føltes helt himmels i en situasjon hvor almenntilstanden var kraftig redusert. Mange millioner takk!!!

Ikke bra

Dårlig kommunikasjon og brukte nedsettende betegnelse på pasientgruppe.
Språket er et problem for tilstrekkelig kommunikasjon.

Flink lege

Legekontor uten kontroll.

Når det en sjelden gang ikke er telefonsvarer som er lege på dette kontoret, kan man prøve pasientskyen.
Da vil man kunne oppleve et totalt tåkesvar, og det bekreftes at e resept er skrevet ut.
Dette stemmer da ikke, og det er et godt råd å bestille ny resept minimum en uke eller 2 før man går tom.
Er litt i tvil om lege faktisk fysisk er tilstede ukentlig.
Vil på det sterkeste fraråde dette legekontoret.